اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

رهبر جنبش انصارالله خطاب به آمریکا: دوران استعمار و بردگی مردم از طریق نسل کشی به پایان رسیده است

  • کد خبر : 30797
  • 10 فروردین 1403 - 19:02
رهبر جنبش انصارالله خطاب به آمریکا: دوران استعمار و بردگی مردم از طریق نسل کشی به پایان رسیده است
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی شب پنجشنبه در مورد آخرین تحولات منطقه، ضمن محکومیت مجدد جنایات اسرائیل علیه غیرنظامیان در نوار غزه اعلام کرد در صورتی که آمریکا دچار اشتباه محاسباتی شده و درگیر حمله زمینی به یمن شود، خود را در برابر صدها هزار قهرمان یمنی خواهد یافت!

به گزارش اخبار جهادی، اظهارات مهم رهبر انصارالله در این سخنرانی به شرح زیر است:

– اشغالگران با خونسردی در غزه انواع نسل کشی را انجام می دهند و فاجعه بزرگتر و جنایات وحشیانه تر می شود. آنچه در غزه رخ می دهد مایه ننگ بشریت و هشداری است برای همه در مورد تهدید صهیونیست ها و استعمار وحشیانه آمریکا.

– من به صهیونیست ها می گویم از جنایات خوشحال نشوید، زیرا آنها شما را سریعتر به مسیر مرگ حتمی می برند و از سرزمین فلسطین بیرون خواهند برد.

– (خطاب به آمریکایی ها) دوران کنترل، استعمار و بردگی مردم از طریق نسل کشی گذشته و به پایان رسیده است و ضرر شما در این نبرد سنگین است. اگر زیاده‌روی کنید، عواقب آن بزرگ‌تر و خطرناک‌تر می‌شود و ارتش تحت الحمایه شما «اسرائیل» در معرض یک رسوایی تاریخی قرار می‌گیرد. ناامیدی و شکست را از انگلیس به ارث خواهید برد.

– آمریکایی ها و اسرائیلی ها در حال هماهنگی روی زمین برای کشتن آوارگانی هستند که برای دریافت کمک می روند. دشمن اسرائیلی آوارگان غزه را بین گزینه های مرگ با گرسنگی، قتل یا بیماری های همه گیر قرار می دهد. دشمن اسرائیلی دوباره به فاجعه آفرینی در مجاورت مجتمع پزشکی الشفاء بازگشته است.

– عملیات حزب الله تأثیر قابل توجهی بر کارخانه های دشمن در شمال فلسطین اشغالی (و اقتصاد رژیم اسرائیل) داشته داشت.

– تاکنون ۸۶ کشتی (توسط ارتش یمن) هدف قرار گرفته‌ است که عدد مهم، بزرگ و تاثیرگذاری است و (همچنین) ام الرشراش (و مناطق فلسطین اشغالی) بارها با موشک‌های کروز هدف قرار گرفته شده است.

– انگلیسی ها پیرو و نوکر آمریکایی ها هستند و در وضعیت بدی قرار دارند. آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها اگر بخواهند درگیر حمله زمینی به یمن شوند باید خود را در مقابل صدها هزار قهرمان یمنی متصور شوند.

– فرماندهان نیروی دریایی بریتانیا اذعان دارند که با موشک هایی که از یمن با سرعتی بیش از ۳ برابر سرعت صوت پرتاب می شوند، روبرو هستند. فرماندهان نیروی دریایی بریتانیا به طور ضمنی به ناتوانی خود در ساقط کردن موشک ها یا جلوگیری از رسیدن آنها اذعان دارند. فرماندهان نیروی دریایی بریتانیا می گویند که سرعت عملیات در دریای سرخ دشوار است و سطح تمرکز خسته کننده است.

– آمریکایی ها برای ادامه تجاوز به کشور ما در حال حرکت هستند و حملات آنها در این هفته به ۱۳ حمله و بمباران دریایی رسید. حملات این هفته دشمن مانند حملات قبلی شکست خورده است و نمی تواند توانایی نیروهای مسلح ما را محدود کند.

– برخی کشورها در سطح رسانه ای و برخی فعالیت های عادی سازی با دشمن اسرائیلی هماهنگ هستند. اگر پرچم جهاد علیه ظلم و جنایت اسرائیل، آمریکا و انگلیس را به دوش نکشیم، با چه کسی و چه زمانی جهاد خواهیم کرد؟

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=30797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.