اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

واکنش دواعش به مصاحبه با دختر و همسر ابوبکر البغدادی

  • کد خبر : 30430
  • 07 اسفند 1402 - 11:10
واکنش دواعش به مصاحبه با دختر و همسر ابوبکر البغدادی
پخش مصاحبه شبکه العربیه با همسر و دختر ابوبکر البغدادی، واکنش برخی از اعضای داعش را به‌همراه داشت.

به گزارش اخبار جهادی، برخی از اعضا و حامیان داعش در فضای مجازی نیمه‌خصوصی نسبت به مصاحبه شبکه العربیه با همسر و دختر ابوبکر البغدادی، این مصاحبه‌ها را دروغ دانسته و در جهت گمراه کردن مردم و نشان دادن چهره‌ای زشت از «دولت خلافت» تلقی کردند.

یکی از کاربران داعشی فضای مجازی در یادداشتی با استفاده از واژه «العبریه» به جای «العربیه»، این شبکه را حامی صهیونیست‌ها دانست و مصاحبه اخیر این شبکه با بانوانی که محارم ابوبکر البغدادی تلقی شدند را در این راستا دانست.

یکی دیگر از کاربران داعشی یادداشتی در این باره نوشت و تأکید بر مسئله رفتار خلیفه با زنان را یک موضوع انحرافی و پرسش‌های مصاحبه‌ کننده در این موضوع را پرسش‌هایی پَست و مناسب مجالس زنانه دانست.

این کاربر اظهار داشت: «آنچه دروغ این‌ها را نشان می‌دهد این است که در این مصاحبه کنیز ایزدی همه فکر و ذکر خلیفه را پر کرده بود و این خود نشان می‌دهد این سخنان را در دهان این خواهر قرار داده‌اند و او را مجبور کرده‌اند این حرف ها را بزند.» وی در ادامه افزود: «تو گویی که دولت اسلامی طرحی بود فقط برای تصاحب زنان از طریق ازدواج و گرفتن کنیز. به خدا که دروغ می‌گویند مردانی که دنیا و ما فیها را ترک کرده و ده‌ها سال در بیابان زندگی می‌کنند و بر گرمای تابستان و سرمای زمستان صبر می‌کنند و از زن و فرزند دورند و زندگی باثباتی ندارند و با انواع بلا دست و پنجه نردم می کنند از کشته شدن و… واقعا هیچ هدفی جز زنبارگی ندارند؟؟ کدام عاقل این سخن را می پذیرد…»

در ادامه کاربر داعشی به تعداد همسران بغدادی و تعداد کنیزان او اشاره می‌کند و اضافه می‌کند که اگر این سخنان درست هم باشند از ارزش خلیفه چیزی کم نمی‌کند. او می‌گوید: «رسوایی آنچه گفته شده کجاست؟ ازدواج با چهار بانو چه اشکالی دارد؟ به ویژه که در مصاحبه می گویند که با عدالت با همسرانش رفتار می کرده…. و چه اشکالی دارد اگر گفته شود ده کنیز داشته؟…. در پایان باید بگویم که این مصاحبه درواقع تمجید از خلیفه بود که بر بلاها صبر کرد و راهش را ترک نکرد.. حالا این مرد که این فتوحات را داشت و … شایسته نیست که مثلا ده کنیز بگیرد؟ باید دوبرابر این را می داشت تا دشمنانش از خشم بمیرند.»

لازم به ذکر است که چندی پیش شبکه العربیه مصاحبه‌ای را با همسر ابوبکر البغدادی و دختر ابوبکر البغدادی منتشر کرد که با واکشن‌های مختلفی مواجه شد. داعش تا کنون به شکل رسمی واکنشی نسبت به این مصاحبه‌ها نشان نداده است.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=30430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.