اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تهدید داعش به تکرار اسپایکر دوم و فلوجه سوم

  • کد خبر : 30867
  • 14 فروردین 1403 - 2:04
تهدید داعش به تکرار اسپایکر دوم و فلوجه سوم
ابوحذیفه الانصاری سخنگوی رسمی داعش از طریق مؤسسه الفرقان یک بیانیه ۴۰ دقیقه‌ای صادر کرد.

به گزارش اخبار جهادی، ابوحذیفه الانصاری در این بیانیه که «والله لیتمن هذا الامر» نام دارد و در روز پنجشنبه ۹ فروردین منتشر شد به یک دهگی اعلام خلافت داعش اشاره کرد و با جاهلی خواندن نظام جهانی به طور خلاصه به تاریخ ده ساله خلافت داعش اشاره کرد.

ابوحذیفه الانصاری مدعی شد که داعش پس از یک دهه هنوز با قدرت عمل می‌کند و اگر قبلا نظام جهانی در عراق و شام نگران توسعه داعش بود، امروزه هرجا از پاکستان گرفته تا منطقه ساحل و غرب آفریقا باید انتظار داعش را داشته باشند.

وی با اشاره به ضرباتی که داعش تحت عنوان «استنزاف» به دولت‌های ملی وارد می‌سازد افزود که کشته شدن چهار خلیفه داعش نشانگر فضیلت آن‌هاست. وی همچنین اشاره کرد که راه پیروزی داعش دور و دراز است.

الانصاری در ادامه به سنت ابتلاء اشاره کرد و داعش را در مرحله ابتلای خود تلقی کرده و در ادامه سربازان خلافت را از اختلاف و شکستن بیعت برحذر داشت و آن‌ها و همچنین مناصران و یاوران رسانه‌ای داعش را به اطاعت از اوامر امیران و پیام‌های رسمی داعش فراخواند.

سخنگوی داعش همچنین از رسانه‌های مناصر و غیر رسمی خواست که از آرشیو غنی داعش برای انتشار پیام خلافت داعش استفاده کنند. او در ادامه سربازان خلافت را ابتدا در موزامبیک و در مرحله بعد کنگو و نیجریه و منطقه ساحل و خراسان و پاکستان ستود. وی به طور مشخص به انفجار جلسه انتخاباتی جمعیت علمای اسلام پاکستان در باجور اشاره کرد و آن را ستود و بعد از آن سربازان داعش در فیلیپین و سومالی و در مرحله بعد نیز گروه‌های داعشی حاضر در یمن و سینا و لیبی و تونس و قفقاز را ستود.

الانصاری در ادامه به جنایت کرمان اشاره کرد و اضافه کرد که در عملیات اخیر مسکو بینی روس‌ها را به خاک مالیدیم. الانصاری در فراز بعدی به مسئله غزه اشاره کرد و گفت که برای مبارزه با یهودیان باید هم‌پیمانان مرتد و صلیبی آن‌ها را در همه جا مورد هدف قرار داد. وی در ادامه سربازان خلافت در عراق و شام را ستود و اضافه کرد، چند برابر آنچه در غزه رخ می دهد چند سال قبل در سرزمین‌های خلافت در عراق و شام رخ داده بود، همچنین در برمه و چین و هند هم رخ می‌هد. ابو حذیفه افزود که برای حل این مشکلات مسلمانان باید حول یک امام واحد گرد آیند. وی در ادامه آرزو کرد که سربازان خلافت روزی به فلسطین برسند و چهره به چهره با یهودیان بجنگند.

الانصاری در ادامه مسلمانان را به عملیات فردی و گرگ تنها در اروپا و آمریکا و سرزمین‌های اشغالی به ویژه قدس فراخواند و مسلمانان را به هجرت به مناطق خلافت داعش و جهاد دعوت کرد. وی همچنین چند بار از سربازان غیر عرب داعش یاد کرد و اضافه کرد امروز در دولت خلافت سربازانی حضور دارند که از زبان عربی جز شهادتین چیز نمی‌دانند. وی در ادامه به اسیران داعشی در بند پیام داد و از دواعش شام خواست که همه به سوی اردوگاه الهول رفته و زنان و کودکان حاضر در آن اردوگاه را آزاد کنند. وی با مخاطب قرار دادن دواعش شام بر اهمیت این حرکت تاکید کرد و گفت که حتی اگر همه شما نیز در این راه جان بدهید باز هم ارزش دارد.
الانصاری در فرازهای پایانی بیانیه خود شیوخ عشایر ضد داعش و همچنین آمریکا و اروپا و همچنین عراق را به اسپایکر دوم و فلوجه سوم تهدید کرد.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=30867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.