اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

رهبر انصارالله: ما در نبرد فتح موعود و جهاد مقدس هستیم

  • کد خبر : 30208
  • 18 بهمن 1402 - 9:17
رهبر انصارالله: ما در نبرد فتح موعود و جهاد مقدس هستیم
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله در سخنرانی به مناسبت شهادت سید حسین بدرالدین الحوثی، رهبر شهید انقلاب یمن گفت: «ترور این شهید قرآن، با نظر و تحریک آمریکا و توسط حکومت ظالم وقت بر علیه طرح قرآنی در یمن انجام شد.»

سید الحوثی با توصیف تلاش‌های سه ساله شهید سید حسین الحوثی برای اجرای طرح قرآنی و نظرات وی برای جلوگیری از نفوذ دشمن به جامعه یمن، گفت: «آمریکایی‌ها در تلاش هستند تا با نفوذ و سلطه بر اندیشه و افکار انسان، نظریه دینی و فعالیت های مختلف فرهنگی را تحت سلطه و کنترل خود درآورند. رویکردها و سیاست‌هایی که برخی دولت های پیشین مدنظر قرار دادند، تسلیم شدن در مقابل آمریکا و فراهم کردن زمینه‌ی سیطره این کشور بر ملت‌هاست.»

رهبر انصارالله با اشاره به ابعاد سیطره آمریکا شامل: سیطره سیاسی، نظامی، امنیتی مثل تکفیریسم، اقتصادی، فکری و…؛ وقایع ۱۱ سپتامبر را یکی از برنامه‌هایی دانست که پروژه‌ی صهیونیست‌ها بود تا بتوانند از طریق آن برای تغییر هویت مسلمانان و اشغال کشورهایشان اقدام کنند.

سید الحوثی در تعریف پروژه قرآنی گفت که این پروژه هرگز بنا بر دیدگاه نژادی، گروهی، فرقه ای و علیه مردم نبوده بلکه مسئله اول آن فلسطین است و در دشمنی با آمریکا، رژیم صهیونیستی و لابی یهودی‌هاست.

وی در ادامه به شهادت سید حسین الحوثی اشاره کرد و گفت: «دشمنان پس از ناتوانی در برابر صدایی که به سایر مناطق و استان ها رسیده بود، به تهاجم نظامی روی آورد. رهبر شهید در مواجهه با این حمله بزرگ، نه آرایش و توان نظامی داشت و نه برای موقعیت نظامی اش تدارکی دیده بود. علاوه بر بمباران، محاصره کامل نیز برای جلوگیری از رسیدن غذا و دارو به مران اعمال شد تا اینکه رهبر شهید به همراه بیش از ۲۰۰ نفر دیگر به شهادت رسید.»

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی تاکید کرد، آمریکا و انگلیس به عنوان بازوهای اختاپوس شرارت و ظلم هستند و لابی یهودی به عنوان پرچمدار شیطان است که بر جوامع غربی به ویژه آمریکا سیطره یافته و از توانمندی و امکانات آن به نفع خود بهره برداری می‌کند. وی مجددا تاکید کرد که توطئه های دشمنان خطرناک است و تصادفی نیست. این توطئه‌ها در یک استراتژی طراحی شده‌اند و باید در کتاب های آموزشی تدریس شود زیرا هدف نهایی دشمن از سیطره بر امت اسلامی و رهایی از دست اسلام است.

رهبر انصارالله با انتقاد از بی تفاوتی به جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین گفت: «در مقابل هر یک یهودی در فلسطین، ۱۵۰ هزار مسلمان وجود دارد اما مسلمانان فقط تماشاچی هستند و قادر به انجام هیچ کاری برای حمایت از فلسطین نیستند. اگر مزدوران بر یمن سیطره می‌یافتند، دریای سرخ هرگز شاهد اقدامات امروز ما نبود. دریای سرخ و تنگه باب المندب برای اولین بار به ابزار فشار موثری بر دشمنان تبدیل شد. تأثیر موقعیت کشور ما و ناراحتی لابی یهودی از این موقعیت همان چیزی است که آمریکایی ها و انگلیسی ها را درگیر جنگ علیه کشورمان کرد.»

رهبر انصارالله همچنین افزود، فرهنگ قرآنی همان چیزی است که مردم ما را به سطحی پیشرفته و جسارت عظیمی در مقابله با آمریکا و اسرائیل رسانده است. ما برای مقابله با سه گانه شیطانی “آمریکا، اسرائیل و انگلیس”، با ایمان به راه افتادیم. ما در یک نبرد مقدس، «نبرد فتح موعود و جهاد مقدس» هستیم و در این راه آماده فداکاری هستیم و به پیروزی و وعده خداوند متعال اطمینان داریم.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=30208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.