اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مواضع گروه‌های تروریستی در پاکستان

  • کد خبر : 29825
  • 26 دی 1402 - 22:56
حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مواضع گروه‌های تروریستی در پاکستان
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه عملیات گسترده علیه گروه‌های تروریستی در منطقه، مواضع گروه تروریستی موسوم به جیش العدل و عناصر تجزیه طلب در مناطق مرزی استان سیستان و بلوچستان و ایالت بلوچستان پاکستان را مورد حمله قرار داد.

به گزارش اخبار جهادی، بر اساس گزارش‌های موجود، عصر امروز ۲۶ دی ماه، مناطق مرزی شهرستان سراوان در ایران و شهرستان پنجگور در ایالت بلوچستان پاکستان مورد اصابت موشک های بالستیک و پهپادهای انتحاری قرار گرفته است.

منابع رسمی تا این لحظه جزئیاتی از تلفات و خسارات احتمالی این حملات منتشر نکرده‌اند.

گروه تروریستی جیش العدل اخیرا تحرکات متعددی را در استان سیستان و بلوچستان انجام داده بود که موجب ناامنی مناطق جنوب شرقی ایران شده بود. مقامات دولت پاکستان در دیدارهای دیپلماتیک یک سال اخیر با مقامات ایرانی بر همکاری‌های مشترک نظامی و امنیتی به ویژه در مناطق مرزی تاکسد کرده‌اند و احتمال زیاد این عملیات نیز با هماهنگی و همراهی نهادهای نظامی و امنیتی پاکستان انجام گرفته است.

نقشه: موقعیت منطقه سراوان و پنجگور در مرزهای جنوب شرقی ایران با پاکستان / برای نمایش در اندازه اصلی کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=29825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.