اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آموزش هک حساب‌های “کفار” و برداشت از آنها توسط داعش

  • کد خبر : 29178
  • 22 آبان 1402 - 10:36
آموزش هک حساب‌های “کفار” و برداشت از آنها توسط داعش
برخی طرفداران داعش در فضاهای مجازی اختصاصی این گروه، نحوه هک حساب افرادی که کافر تلقی می‌کنند را آموزش می‌دهند.

به گزارش اخبار جهادی، برخی از دواعش در پایگاه‌های مجازی اختصاصی این گروه نحوه استفاده از قابلیت اتصال NFC و هک این قابلیت را با استفاده از ابزار Flipper Zero برای کسب درآمد و ضربه زدن به کفار آموزش می‌دهند.

گفتنی است که NFC مخفف کلمه Near Field Communication است و مجموعه‌ای از استانداردهای مخابرات بی‌سیم در فاصله های بسته و کوتاه را شامل می‌شود. تلفن‌های هوشمند و یا گجت‌هایی که از امکان اِن‌اف‌سی برخوردارند می‌توانند به سادگی اطلاعات را بین خود جابه‌جا کنند.

برخی از قابلیت‌های قابلیت اتصال NFC عبارت اند از: پرداخت الکترونیکی و بیسیم، پرینت آنی تصاویر، انتقال تصویر از موبایل به تلویزیون، شارژ باتری گجت هوشمند، انتقال صدا به اسپیکر، استفاده در کارت‌هایی همچون کارت غذای دانشگاه‌ها، بلیت مترو و غیره، قفل گشایی درب مکان‌های مختلف یا اتومبیل.

اما ابزار Flipper Zero یک ابزار چند کاره برای برای تحقیق و بررسی پروتکل های رادیویی، سیستم های کنترل دسترسی، سخت افزار و غیره است. از کاربرد های آن میتوان به گیرنده مادون قرمز ان اشاره کرد. محدوده زیر ۱ گیگاهرتز محدوده فعالیت دستگاه‌های بی‌سیم و سیستم‌های کنترل دسترسی، مانند کنترل از راه دور درب گاراژ، راه بند های برقی، حسگرهای اینترنت اشیا و سیستم‌های بدون کلید از راه دور است. فیلیپر می‌تواند فرکانس این دستگاه‌ها را ضبط و به هنگام نیاز پخش کند. فلیپر زیرو می‌تواند کارت های NFC را اسکن کند.

کاربران داعشی با در اختیار قرار دادن لینک‌های مختلف و معرفی ابزارها و بدافزارهای گوناگون در فضا‌های اختصاصی خود، دیگر داعشی‌ها را نسبت به دسترسی به حساب کفار ترغیب کرده تا ایشان بتوانند به راحتی این حساب‌ها را هک کنند.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=29178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.