اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تنش در مرز عربستان و یمن؛ حمله پهپادی انصارالله بحرینی ها را درهم کوبید

  • کد خبر : 28729
  • 04 مهر 1402 - 12:00
تنش در مرز عربستان و یمن؛ حمله پهپادی انصارالله بحرینی ها را درهم کوبید
فرماندهی کل نیروی دفاعی بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد که در نتیجه حمله پهپادی انصارالله به نیروهای ائتلاف سعودی در مرز جیزان، دو نظامی بحرینی کشته و دو نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش اخبار جهادی، در پی حملات توپخانه‌ای و گلوله باران مدیریت های مرزی استان صعده توسط ائتلاف سعودی، انصارالله مواضع نیروهای بحرینی در استان جیزان را مورد حمله قرار داد.

به ادعای فرماندهی کل نیروهای دفاعی بحرین، انصارالله در صبح روز دوشنبه ۳ مهر ماه، با استفاده از پهپاد انتحاری مواضع نیروهای ائتلاف سعودی را در مناطق مرزی جنوب عربستان مورد حمله قرار داده است. در نتیجه این حمله یک افسر و یک سرباز بحرینی کشته و دو نفر دیگر زخمی شده‌اند.

مقامات انصارالله و رسانه‌های یمنی تاکنون واکنشی نسبت به این خبر نداشته اند.

رسانه‌های تابع ائتلاف سعودی در حالی این حمله را نقض فاحش توافق آتش بس عنوان می‌کنند که مناطق مرزی استان های صعده، الحدیده و… از زمان برقرار توافق آتش بس در ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون، روزانه شاهد صدها مورد نقض آتش بس از سوی نظامیان تابع ائتلاف است. این نقض آتش بس ها تاکنون منجر به شهادت و زخمی شدن صدها یمنی و مهاجر آفریقایی شده است.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=28729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.