اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

رسانه‌های عبری زبان: عملیات ضد اسرائیلی در تل‌آویو یک شکست امنیتی بزرگ بود!

  • کد خبر : 28366
  • 15 مرداد 1402 - 20:29
رسانه‌های عبری زبان: عملیات ضد اسرائیلی در تل‌آویو یک شکست امنیتی بزرگ بود!
رسانه‌های عبری زبان با اشاره به عملیات ضد اسرائیلی روز گذشته یک جوان فلسطینی در شهر تل‌آویو، آن را یک شکست بزرگ امنیتی برای رژیم دانستند.

به گزارش اخبار جهادی، پس از عملیات مسلحانه یک جوان فلسطینی به نام کامل ابوبکر در شهر تل‌آویو که به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد، هیلل بیتون روزین، خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل گفت: آنچه در تل‌آویو اتفاق افتاد یک شکست امنیتی بزرگ است. جوان فلسطینی که این عملیات را در تل‌آویو انجام داد، تحت تعقیب ارتش بود و ارتش اسرائیل از شش ماه قبل تاکنون در تعقیب وی بوده است!

بیشتر بخوانید: عملیات ضد اسرائیلی در تل‌آویو؛ یک صهیونیست کشته شد

روزین تاکید کرد: تمامی مقامات امنیتی اسرائیل باید توضیح دهند که چگونه یک فرد فلسطینیِ تحت تعقیب که از قبل برای سیستم امنیتی شناخته شده بود، از قلب اردوگاه جنین به قلب تل آویو راه یافت!

در همین رابطه، روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نیز نوشت: کامل ابوبکر، عامل عملیات ضد اسرائیلی در تل‌آویو، توسط ارتش رژیم صهیونیستی و شین بت تحت تعقیب بود و برخلاف عاملانی که بدون انجام عملیات و سوء سابقه توانستند به سیستم امنیتی نفوذ کنند، وی دارای سابقه بود.

با توجه به اینکه عملیات ضد اسرائیلی روز گذشته، ساعاتی قبل از آغاز تظاهرات ضد اسرائیلی در تل‌آویو صورت گرفت، رسانه‌های عبری اعلام کردند که نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در حال بررسی این موضوع هستند که آیا عامل عملیات قصد شرکت در تظاهرات در کاپلان و انجام حمله مسلحانه در آنجا را داشته است یا خیر؟

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=28366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.