اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عملیات ضد اسرائیلی در تل‌آویو؛ یک صهیونیست کشته شد

  • کد خبر : 28350
  • 14 مرداد 1402 - 23:22
عملیات ضد اسرائیلی در تل‌آویو؛ یک صهیونیست کشته شد
در نتیجه حمله مسلحانه یک جوان فلسطینی به گروهی از نیروهای امنیتی صهیونیست در شهر تل‌آویو، دستکم یک صهیونیست کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، یک جوان فلسطینی در ۱۴ مرداد ماه، گروهی از صهیونیست‌ها را در شهر تل‌آویو هدف تیراندازی قرار داد. دقایقی پس از حادثه، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مجری عملیات تیراندازی در تل آویو، چهار نفر از نیروهای امنیتی مسلح وابسته به شهرداری تل‌آویو را مورد هدف قرار داد که سه نفر از آنان زخمی شده و حال یکی از این افراد وخیم گزارش شده است. ساعاتی پس از عملیات، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند حین امیر، یکی از نیروهای امنیتی شهرداری تل آویو که در عملیات امروز در تل آویو زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد.

تصویری از حین امیر

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که عملیات تیراندازی امروز در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های تل آویو و در نزدیکی محل برگزاری تظاهرات هفتگی اسرائیلی‌ها علیه اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو انجام گرفته است.

طبق اعلام رادیو ارتش اسرائیل، عامل این عملیات از اعضای جنبش جهاد اسلامی بوده است. گفته می‌شود بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز از نزدیک در جریان این عملیات ضد اسرائیلی قرار گرفته است.

در همین رابطه، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات تل‌آویو، تاکیدی بر وحدت میادین و ادامه مقاومت علیه دشمن اشغالگر صهیونیستی و پاسخی طبیعی به جنایات روزانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین در کرانه باختری بود.

در پی عملیات تیراندازی امروز در تل آویو، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس نفوذ مبارزان فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸، سطح آماده‌باش نیروهای خود در ایست بازرسی‌های کرانه باختری را افزایش داده است.

شایان ذکر است در ۲۵ تیر ماه نیز یک جوان فلسطینی، گروهی از شهرک نشینان اسرائیلی را در ایست بازرسی تقوع در جنوب کرانه باختری مورد هدف قرار داد که طی این عملیات، دستکم سه اسرائیلی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: عملیات ضد اسرائیلی در جنوب کرانه باختری؛ سه صهیونیست زخمی شدند

لحظات اولیه وقوع عملیات تیراندازی در تل آویو و شلیک نیروهای پلیس به سمت مجری عملیات

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=28350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.