اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای عراقی محله المعلمین شهر فلوجه را آزاد کردند

  • کد خبر : 3400
  • 05 تیر 1395 - 19:12
نیروهای عراقی محله المعلمین شهر فلوجه را آزاد کردند

ستاد تبلیغات جنگ در عراق گفت یگان های امنیتی با پشتیبانی جنگنده ها، بالگردها و توپخانه ارتش از شش محور در حال ورود به محله الجولان هستند. به گزارش اخبار جهادی ستاد تبلیغات جنگ در عراق از پاکسازی کامل محله المعلمین شهر فلوجه خبر داد و گفت یگان های امنیتی با پشتیبانی جنگنده ها، بالگردها […]

ستاد تبلیغات جنگ در عراق گفت یگان های امنیتی با پشتیبانی جنگنده ها، بالگردها و توپخانه ارتش از شش محور در حال ورود به محله الجولان هستند.
به گزارش اخبار جهادی ستاد تبلیغات جنگ در عراق از پاکسازی کامل محله المعلمین شهر فلوجه خبر داد و گفت یگان های امنیتی با پشتیبانی جنگنده ها، بالگردها و توپخانه ارتش از شش محور  در حال ورود به محله الجولان هستند.

 سرلشکر رائد شاکر جودت فرمانده پلیس مرکزی عراق گفت، نیروهای امنیتی بیش از ۷۰۰ متر از عمق محله الجولان را نیز پاکسازی کرده و دهها تن از تروریست ها از جمله ابو عبیده الانصاری از سرکردگان گروه داعش را به هلاکت رسانیده اند. این منبع همچنین از دستیابی به یک کارگاه تولید راکت و مهمات جنگی در محله المعلمین خبر داد.
یادآور می شود نیروهای امنیتی هفته گذشته موفق شدند مرکز شهر فلوجه را آزاد کنند و همچنان سرگرم پاکسازی مناطق و محلات بخش شمالی این شهر هستند.
حیدر قاسم خبرنگار شبکه در فلوجه در گزارشی درباره تازه ترین تحولات میدانی در این شهر گفت، ما هم اکنون در نزدیک شهر الجولان در محله النزال هستیم. نبردها ادامه دارد و همان طور که صدای تبادل آتش را نیز می شنوید درگیری های مسلحانه میان نیروهای عراقی و بقایای تروریست های مسلح در داخل محله الجولان ادامه دارد. پیشروی که امروز با در هم کوبیدن خاکریزها و مخفیگاه های گروه داعش با استفاده از موشک و توپخانه آغاز شده بود، ادامه دارد. این حملات موجب نابودی همه این مواضع شد که داعش قبلا از آنها استفاده می کرد. این عملیات همان طور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ادامه دارد. در انتهای این خیابان، خیابان دیگری وجود دارد که نیروهای عراقی در آنجا نیز حضور دارند. در تصویر ملاحظه می کنید که گروه داعش چه ویرانی هایی را در این شهر به جا گذاشته است. آنها به عبارتی سیاست «سرزمین سوخته» را در پیش گرفته اند و فروشگاه ها و مغازه های شهروندان را تخریب کرده اند  و ساختمان های عمومی دولتی را نیز منهدم کرده اند. شبکه آب و برق این شهر را تخریب کرده اند. نیروهای عراقی هم اکنون مسافت زیادی را به سمت محله الجولان پیشروی کرده اند. این نبردها ادامه دارد. نیروهای عراقی، ابو  عبیده الانصاری مهمترین سرکرده داعش را که این گروه را در مقابل نیروهای عراقی فرماندهی می کرد و همچنین دهها تن از عناصر مسلح این گروه را در این درگیری ها به هلاکت رسانیدند. عملیات آزادسازی بی نظیری که نیروهای عراقی انجام دادند موجب افزایش روحیه رزمندگان عراقی در رده های مختلف شده است. آنها هم اکنون در حال فتح آخرین سنگرهای داعش هستند و به نظر می رسد عناصر مسلح داعش توان رویارویی مستقیم با نیروهای عراقی را از دست داده اند و تمام تلاش خود را روی ارسال خودروهای بمب گذاری شده یا حمله تک تیراندازها متمرکز کرده اند. مسجد جامع الجمیلی در داخل شهر و همچنین بازار مجاور پل شهید مصطفی الاداری آزاد شد. نیروهای عراقی اکنون  در مواضع راهبردی مستقر و متمرکز شده اند. خودروهای سنگین نظامی  وارد عمق این شهر شده اند. بخش ناچیزی از محله الجولان باقی مانده است. نیروهای عراقی موفق شده اند بیش از یک سوم این محله را آزاد کنند. این منطقه به محاصره کامل درآمده است براساس اطلاعاتی که از نیروهای عراقی به دست ما رسیده است تعداد زیادی از افراد مسلح در حال فرار به سمت حاشیه رودخانه هستند اما جنگنده های عراقی که هم اکنون نیز بر فراز این شهر در حال پرواز هستند آنها را هدف قرار می دهند.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.