اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

دروغی دیگر از اسرائیل؟! موشک‌های ایرانی حجم تخریب اندکی داشته‌اند!

  • کد خبر : 31081
  • 27 فروردین 1403 - 18:17
دروغی دیگر از اسرائیل؟! موشک‌های ایرانی حجم تخریب اندکی داشته‌اند!
ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری اعلام کرد که محل برخورد موشک‌های ایرانی نشان می‌دهد که آنها حجم تخریب اندکی داشته‌اند و آسیب خاصی به زیرساخت‌های نظامی وارد نشده است!

به گزارش اخبار جهادی، ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری جنجالی و پرحاشیه از محل “به اصطلاح” برخورد موشک‌های ایرانی مدعی است که موشکها حجم تخریب اندکی داشته‌اند و آسیب خاصی به زیرساخت‌های نظامی وارد نشده است! این ادعا در حالی مطرح میشود که منابع آمریکایی علیرغم وجود سانسور شدید خبری، از وارد آمدن خسارات به یک هواپیمای C-130 در پایگاه هوایی نواتیم خبر داده‌اند.

نکته قابل توجه در ویدیوی منتشر شده توسط ارتش اسرائیل این است که در اطراف گودالی که ارتش اسرائیل ادعا دارد در نتیجه برخورد موشک‌های ایرانی حفر شده است، سیاهی، سوختگی حاصل از مواد منفجره و یا گِل پخته دیده نمی‌شود و حتی ضایع تر آنکه خاک حفاری در کنار گودال به چشم می‌خورد!

گودال حفر شده

این نکات در کنار سوابق ارتش اسرائیل در پنهان کردن تلفات، خسارات وارده و… هر عقل سلیمی را به این نتیجه می‌رساند که این گودال توسط عامل انسانی و بیل مکانیکی حفر شده است نه موشک‌های ایرانی!

ویدیوی منتشر شده توسط ارتش اسرائیل

این ویدیوی عجیب در حالی منتشر شده است که مقامات اسرائیلی با اطمینان، از موفقیت ۹۹ درصدی سامانه‌های پدافندی و انهدام موشک‌ها و پهپادهای ایرانی سخن می‌گویند! اما ویدیوهای منتشر شده از اصابت موشکهای ایرانی به پایگاه هوایی رامون و نواتیم چیز دیگری میگوید؛ همچنین هرگونه ارزیابی خسارت و اعلام عمومی در مورد پایگاه اطلاعاتی سری رژیم صهیونیستی در شمال جولان اشغالی توسط دولت اسرائیل ممنوع شده است.

سانسور شدید رسانه‌ای، ایجاد حفره‌های ساختگی و ممنوعیت‌های مختلف در زمینه اطلاع‌رسانی و… نشان می‌دهد که رژیم اسرائیل تا چه حد در رابطه با اعلام واقعی خسارات وارده صادق بوده است!

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=31081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.