اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ترور یک صراف لبنانی توسط عوامل موساد

  • کد خبر : 31028
  • 23 فروردین 1403 - 20:44
ترور یک صراف لبنانی توسط عوامل موساد
محمد ابراهیم سرور، یکی از صراف های لبنانی توسط افراد ناشناسی در منزل خود در شهر بیروت به قتل رسیده است.

به گزارش اخبار جهادی، محمد ابراهیم سرور، از صراف های لبنانی و مورد تحریم آمریکا، روز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه، به ضرب گلوله فرد یا افراد ناشناسی در منزل خود واقع در منطقه بیت مری واقع در حومه‌ی بیروت به قتل رسید.

رسانه های لبنانی به نقل از مقامات امنیتی دولت این کشور عنوان کرده‌اند که وی پیش از وقوع قتل، مورد شکنجه قرار گرفته و با توجه به باقی ماندن کیف پول در کنار جسد وی ادعاها درباره انگیزه سرقت مهاجمین حقیقت ندارد.

رسانه‌های صهیونیستی نیز مدعی هستند که این شخص توسط عوامل سازمان اطلاعات و عملیات ویژه اسرائیل (موساد) از سال ۲۰۱۸ میلادی تحت تعقیب بوده و در نهایت ترور شده است. به ادعای اسرائیل، سرور مسئول انتقال حمایت های مالی از ایران به گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس بوده است.

لازم به ذکر است، محمد ابراهیم سرور از جمله افرادی است که در سال ۲۰۱۹ میلادی توسط وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا به اتهام همکاری با حزب الله، حماس و نیروی قدس سپاه مورد تحریم قرار گرفته بود.

یکی از ماموریت های سازمان اطلاعات و عملیات ویژه اسرائیل (موساد) در سال‌های گذشته، ترور اشخاص و افراد پرقدرتی است که به شبکه مالی گروه‌های مقاومت کمک می‌کنند. این افراد معمولا پس از شناسایی توسط سازمان های اطلاعاتی غربی مورد تحریم قرار گرفته و توسط موساد دنبال می‌شوند. محمد سرور نیز یکی از افرادی است که با کمک اطلاعاتی آمریکا شناسایی شده و به احتمال زیاد توسط عوامل موساد ترور شده است.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=31028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.