اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بمباران و اشغال مجدد بیمارستان شفا توسط ارتش اسرائیل

  • کد خبر : 30675
  • 28 اسفند 1402 - 15:23
بمباران و اشغال مجدد بیمارستان شفا توسط ارتش اسرائیل
ارتش رژیم صهیونیستی پس از حملات هوایی و توپخانه‌ای، بیمارستان شفا در منطقه الرمال نوار غزه را مجددا اشغال کرد.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۸ اسفند ماه، پس از حملات هوایی و توپخانه‌ای، به سوی بیمارستان شفا و ساختمان‌های اطراف آن یورش بردند.

در جریان این حملات، درب ورودی و بخش جراحی بیمارستان شفا دچار حریق شد و زنان و کودکان زیادی داخل این ساختمان بر اثر استنشاق دود، دچار خفگی شدند. بر اساس اطلاعات اولیه، ده‌ها فلسطینی در نتیجه حملات امروز ارتش اسرائیل به این بیمارستان شهید و زخمی شدند.

ساعاتی پس از حملات، بیمارستان شفا به طور کامل به اشغال ارتش اسرائیل درآمد و دستکم ۸۰ فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند. عملیات خاکبرداری اشغالگران اسرائیلی در داخل بیمارستان همچنان ادامه دارد و علی‌رغم ادعای برخی از رسانه‌های اسرائیلی مبنی بر حضور فرماندهان ارشد حماس و اسرای صهیونیست در این بیمارستان، هیچ کدام از اسرای اسرائیلی در این بیمارستان حضور نداشته‌اند و ارتش اسرائیل باز هم در عملیات آزادی اسرای خود با شکست مواجه شده است.

شایان ذکر است در ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ نیز ارتش رژیم صهیونیستی، عملیاتی با هدف یورش به بیمارستان شفا و ساختمان های اطراف آن آغاز کرد. در آن زمان، رسانه‌های صهیونیستی ادعا کردند که فرماندهی حماس در اطراف این بیمارستان و تونل های زیرزمینی آن قرار دارد اما مدارک قابل استنادی در این خصوص توسط ارتش رژیم صهیونیستی منتشر نشد و این موضوع در حد شایعات باقی ماند.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=30675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.