اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

دبیرکل نجباء: مقاومت به حمله علیه اسرائیل ادامه می‌دهد

  • کد خبر : 30425
  • 07 اسفند 1402 - 2:10
دبیرکل نجباء: مقاومت به حمله علیه اسرائیل ادامه می‌دهد
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق با اشاره به راهبرد مقاومت در برابر اشغالگران اظهار داشت که حملات علیه صهیونیست‌ها ادامه خواهد یافت.

به گزارش اخبار جهادی، شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق همزمان با ولادت حضرت مهدی (عج)، ضمن تبریک این عید بزرگ، نکاتی را در خصوص راهبرد مقاومت در مقابله با اشغالگران آمریکایی و هدف قرار دادن صهیونیست‌ها مطرح کرد:

۱- مقاومت عراق تاکید می‌کند که تصمیماتش اسلامی و جهادی بوده و تمام مسئولیت آن را برعهده می‌گیرد. ما این ثبات را از کربلا داریم و در نهایت در جریان ادامه تلاش برای هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی و اخراج اشغالگران از عراق، یا پیروز می‌شویم یا شهید.

۲- مقاومت عراق نقش مهمی در نبرد غزه ایفا و شهدای بسیاری تقدیم کرده است. همین خون‌ها موجب ثبات ما در مسیر آزادی و خونخواهی از آمریکای خائن گردیده است. آمریکا از این جنایت‌ها در عراق، سرزمین مقدسات پشیمان خواهد شد.

۳- ما رایزنی با حکومت خود در خصوص اعلام برنامه زمانی برای عقب‌نشینی اشغالگران را رد نمی‌کنیم، اما تاکید می‌کنیم خروج آن‌ها از طریق گفتگو یک توهم است و آمریکا، این شیطان متجسم در قالب یک حکومت، تنها زبان زور و سلاح را متوجه می‌شود.

۴- توقف حملات، تاکتیکی موقت برای بازیابی موقعیت و آرایش نیروهاست و با توجه به وجود مزدوران و خائنین که برخی اطلاعات مقاومت را به آمریکایی‌ها دادند، در جهت حفاظت از برادرانمان، این آرامش، آرامش قبل از طوفان است.

۵- گروه‌های مقاومت با یکدیگر هماهنگ هستند و با توقف حملات در یک جبهه، شاهد فعال شدن جبهه دیگر هستیم. ما به حمایت از غزه و اقدامات خود برای اخراج اشغالگران از سرزمین‌نمان ادامه خواهیم داد.

۶- با وجود خون دادن در این راه، برخی افراد در داخل عراق، خنجر به پهلوی‌مان زدند. ما از این تکلیف شرعی عقب نخواهیم نشست و با توجه به عدم فعالیت سیاسی و عدم پرداختن به امور دنیوی، تنها هدف ما انجام تکلیف شرعی و جلب رضایت خداوند است.

شایان ذکر است مدتی قبل و چند روز پس از بیانیه کتائب حزب‌الله عراق مبنی بر توقف موقت حملات علیه مواضع آمریکایی‌ها، گروه‌های مقاومت النجباء و اصحاب الکهف با انتشار بیانیه‌ای از ادامه حملات علیه نیروهای آمریکایی خبر دادند اما حملات علیه آمریکایی‌ها طی هفته‌های بنا به دلایلی متوقف شد.

با انتشار این بیانیه توسط اکرم الکعبی، به نظر می‌رسد دور جدیدی از حملات مقاومت عراق علیه مواضع اشغالگران آمریکایی و رژیم صهیونیستی در منطقه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=30425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.