اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

رهبر انصارالله: نبرد فتح موعود و جهاد در راه خدا را به پیش می‌بریم

  • کد خبر : 30390
  • 04 اسفند 1402 - 13:09
رهبر انصارالله: نبرد فتح موعود و جهاد در راه خدا را به پیش می‌بریم
رهبر انصارالله یمن گفت: اکثر کشور‌ها و حکومت‌ها فقط تماشاچی هستند و برخی از آن‌ها حتی با دشمن همدست شده و از دشمن صهیونیستی به‌طور پنهانی حمایت می‌کنند.

بخش های مهم سخنرانی سید عبدالملک بدرالدین الحوثی به شرح زیر است:

در روز اول تجاوز، آمریکا، انگلیس و اکثر کشورهای بزرگ اروپایی ابتکار عمل را به دست گرفتند و از دشمن صهیونیستی حمایت کردند. آمریکا و غربی ها با وجود پتانسیل نظامی عظیمی که دشمن اسرائیلی در اختیار دارد، باز هم سلاح، پول و مستشاران خود را در اختیار آنها قرار دادند. حمایت مسلمانان از مردم مظلوم فلسطین که بخشی از آنها هستند کجاست؟

آمریکا برای سومین بار از حق وتوی خود در شورای امنیت برای جلوگیری از هرگونه تصمیم برای توقف نسل کشی مردم فلسطین در غزه استفاده کرد. آمریکایی ها بر ادامه نسل کشی مردم غزه با تمام ابزارها اصرار می کنند. آمریکایی ها شریک اصلی دشمن اسرائیلی در تمام جنایاتش علیه مردم فلسطین در تمام مراحل گذشته هستند. مسلمانان منتظر چه اقدامی هستند؟ آیا می خواهند نسل کشی کامل مردم غزه محقق شود؟!

صدها هزار فلسطینی در غزه گرسنگی می کشند. کجایند کشورهای ثروتمند عربی که صدها میلیارد دلار را صرف امور پوچ و بی اهمیت می کنند و به جنگ ها دامن می زنند اما غذای کمی برای مردم فلسطین فراهم نمی کنند!

دشمن اسرائیلی با تانک و پهپاد به بیمارستان ناصر یورش برد، گویی در حال هجوم به یکی از بزرگترین پایگاه های نظامی است. آنها حتی نوزادان نارس و بیمار در همه رده ها را هدف قرار دادند.

خسارات نظامی و اقتصادی دشمن علیرغم حمایت گسترده آمریکا و غرب، قابل توجه و بی سابقه است. پول اسرائیل با کاهش ذخایر ارزی، افزایش بدهی عمومی و کسری بودجه بزرگ دشمن، دیگر ثبات ندارد و پیامدهایی در همه زمینه های اقتصادی از جمله تولید، سرمایه گذاری، کمبود نیروی کار و بخش املاک و مستغلات وجود دارد. بنادر فلج شده و آمار گردشگری و میزان پروازها کاهش یافته است. خسارت وحشتناکی به اقتصاد دشمن اسرائیل وارد شده است.

ما تمایل به تشدید عملیات در جبهه یمن داریم، در حالی که دشمن تمایل به تشدید حملات بیشتر در نوار غزه دارد. عملیات ما علیه اهداف اسرائیل در اراضی اشغالی بالغ بر ۱۸۳ فروند موشک و پهپاد بوده است. سلاح های زیردریایی وارد عملیات ما در دریا شده است که برای دشمن آزاردهنده است. شمار کشتی های مورد هدف قرار گرفته در دریا علیرغم اینکه دشمن حرکت خود را کاهش داده، خود را استتار کرده و اطلاعات را مخفی کرده است، ۴۸ کشتی است.

کارشناسان آمریکایی از تاکتیک نیروهای مسلح ما شگفت زده شده اند. پیروزی های واقعی و بزرگی در رویارویی با آمریکا در دریاهای سرخ و عرب وجود دارد. رهبران و مقامات آمریکایی به قول خودشان و با توجه به واقعیت ثابت شده اعتراف می کنند که نتوانسته اند از عملیات یمن جلوگیری کنند و از کشتی های دشمن محافظت کنند. بریتانیایی ها با وارد کردن خود به چیزی که به آنها ربطی ندارد، حماقت کردند و آسیب دیدند. هزینه موضع آمریکا و انگلیس در تجاوز به کشورمان و در حمایت از جنایات صهیونیست ها در غزه گزاف و بسیار زیاد است.

برخی از مزدورانی که با ما جنگیدند، مواضع شریفی در قبال حوادث غزه داشتند و دارند و منطقی هستند و وجدانی دارند که آنها را در مسیر درست حرکت می دهد. برخی از مزدوران نیز به بلندگوهای ناب و تخصصی برای منافع آمریکا تبدیل شده اند و هر تلاشی برای حمایت از غزه را تحریف می کنند.

ما نبرد فتح موعود و جهاد مقدس فی سبیل الله را در جایگاهی پاک، قوی و شجاعانه که مورد تحسین اکثر آزادگان جهان است به پیش می‌بریم.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=30390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.