اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله تروریستی اسرائیل علیه فرماندهان حزب الله ناکام ماند

  • کد خبر : 30267
  • 24 بهمن 1402 - 14:24
حمله تروریستی اسرائیل علیه فرماندهان حزب الله ناکام ماند
پهپادهای تهاجمی ارتش اسرائیل دو خودروی سواری را در شهرک بنت جبیل واقع در جنوب لبنان مورد حمله تروریستی قرار دادند.

به گزارش اخبار جهادی، پهپادهای تهاجمی ارتش اسرائیل روز گذشته ۲۳ بهمن ماه، با انجام حمله هوایی یک خودروی سواری را در جاده اصلی بنت جبیل و در نزدیکی بیمارستان این شهرک مورد حمله قرار دادند.

به گفته رسانه های صهیونیستی، این حمله به منظور ترور “محمد عبدالرسول علویه” یکی از مقامات ارشد حزب الله و مسئول منطقه مارون الرأس انجام شد اما اطلاعات میدانی نشان می‌دهد که حمله ناموفق بوده و این شخص از ترور جان سالم به در برده است.

رسانه های محلی در جنوب لبنان تصاویر دو خودرو را منتشر کرده‌اند و هنوز مشخص نیست که ادعای صهیونیست‌ها درباره ترور محمد عبدالرسول علویه مربوط به کدام حمله می‌باشد. در نتیجه دو حمله پهپادی در بنت جبیل رخ داده و جزئیات دقیق این حمله مشخص نیست.

با توجه به کلیت ماجرا، ماهیت و نوع این دو حمله، تروریستی است اما جزئیاتی از تلفات احتمالی حزب الله و همچنین هویت سرنشینان دو خودرو منتشر نشده است. احتمال می‌رود که اسرائیل با انتشار اطلاعات صحیح و غلط، به دنبال بدست آوردن اطلاعات جدیدی درباره فرماندهان میدانی و اعضای کلیدی حزب الله باشد. ضربات چهار ماه اخیر حزب الله در جبهه شمال فلسطین خسارات و تلفات سنگین و غیرقابل انتظاری را برای اسرائیل بوجود آورده و اسرائیل شدیدا به دنبال ترور مهره های اصلی حزب الله در میدان نبرد است.

ویدیو: حمله پهپادهای اسرائیلی به خودروی دوم در شهرک بنت جبیل

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=30267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.