اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کشته و زخمی شدن ۷ عضو یگان ۸۲۰۰ اسرائیل در عراق!

  • کد خبر : 29555
  • 21 دی 1402 - 23:56
کشته و زخمی شدن ۷ عضو یگان ۸۲۰۰ اسرائیل در عراق!
یک رسانه اسرائیلی از کشته و زخمی شدن 7 عضو یگان 8200 ارتش اسرائیل در شمال عراق خبر داد.

به گزارش اخبار جهادی، یک رسانه اسرائیلی اعلام کرد: مقر یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در حومه اربیل در نزدیکی سال نو میلادی هدف حمله پهپاد انتحاری قرار گرفت.

۷ نفر از اعضای یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی که برای جشن سال نو دور هم جمع شده بودند، هدف حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفتند که طی این اقدام، ۳ تن از آنها از جمله یک متخصص راداری کشته شده و ۴ تن دیگر به شدت زخمی شدند. این افراد با پاسپورت آمریکایی وارد عراق شده بودند.

طبق اعلام این رسانه اسرائیلی، روند انتقال اجساد کشته شدگان به فرودگاه اربیل و از آنجا به قطر (در ۴ ژانویه) فرآیند پیچیده‌ای بود زیرا پروازهای فرودگاه بین‌المللی اربیل به دلیل شرایط بد جوی، مه غلیظ و کاهش قابل توجه دید محدود شده بود.

این یکی از بهترین اقدامات و حملات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در عراق طی ماه‌های اخیر به شمار می‌رود. آنچه که بیش از تعداد تلفات، صهیونیست‌ها را عصبانی و شگفت‌زده کرده است، رصد لحظه‌ای، اشرافیت بالا و همچنین حمله پهپاد دقیق مقاومت به محل تجمع نظامیان یگان ۸۲۰۰ در اربیل بوده است؛ صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که این حمله هم می‌تواند حامل پیام‌هایی باشد و هم آغازی بر یک پایان!

گفته می‌شود پس از کشته و زخمی شدن ۷ نفر از اعضای یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به اربیل، شب گذشته تعدادی از متخصصان سایبری، الکترونیک و شنود با هواپیمای HC-130J از پایگاه عین الاسد به اربیل منتقل شدند تا جای خالی این افراد را پر کنند.

پرواز هواپیمای HC-130J از عین الاسد به اربیل

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=29555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.