اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله هوایی اسرائیل به دمشق؛ سید رضی موسوی به شهادت رسید

  • کد خبر : 29475
  • 04 دی 1402 - 19:47
حمله هوایی اسرائیل به دمشق؛ سید رضی موسوی به شهادت رسید
در پی حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، یکی از مستشاران سپاه پاسداران به شهادت رسید.

به گزارش اخبار جهادی، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در ۴ دی ماه، منطقه زینبیه در حومه دمشق را مورد هدف قرار دادند که طی این حمله، سید رضی موسوی معروف به سیدرضی، از مستشاران باسابقه سپاه پاسداران در سوریه به شهادت رسید.

سیدرضی از جمله قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود. جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است.

در همین رابطه، روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای از شهادت سید رضی موسوی، از مستشاران نظامی قدیمی سپاه در سوریه خبر داد.

متن اطلاعیه به این شرح است: به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران می‌رساند ساعاتی قبل در حمله موشکی جنایتکاران رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به دمشق “سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی” از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود. با تبریک و تسلیت شهادت این سردار عالیقدر به خانواده معظم و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، تاکید می‌شود بی‌تردید رژیم غاصب و متوحش صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت. اطلاعات بیشتر متعاقباً به استحضار ملت عظیم‌الشأن ایران رسانده خواهد شد.

شایان ذکر است در ۲۰ آذر ماه نیز جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک چند فروند موشک، اهدافی را در حومه‌ی دمشق مورد حمله قرار داده بودند.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=29475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.