اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

یورش نظامیان اسرائیلی به جنین؛ چهار فلسطینی به شهادت رسیدند

  • کد خبر : 28669
  • 29 شهریور 1402 - 10:45
یورش نظامیان اسرائیلی به جنین؛ چهار فلسطینی به شهادت رسیدند
در پی حمله نظامیان اسرائیلی به اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری، دستکم چهار فلسطینی شهید و ۳۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش اسرائیل در ۲۸ شهریور ماه به جنین یورش بردند که در پی آن درگیری مسلحانه شدیدی بین آن‌ها و نیروهای مقاومت فلسطین به وقوع پیوست که طی این درگیری دستکم چهار فلسطینی شهید و ۳۰ تن دیگر زخمی شدند.

پس از آنکه نیروهای مقاومت فلسطین، متوجه نفوذ نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین شده و با آنها درگیر شدند، شمار زیادی از نیروهای پشتیبانی ارتش رژیم صهیونیستی بلافاصله برای کمک به نیروهای خودی راهی جنین شدند.

کتائب القسام طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان فلسطینی، اشغالگران صهیونیست را به گلوله بسته و در مسیر آن‌ها بمب منفجر کردند.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی بازداشت دو مبارز تحت تعقیب فلسطینی در جریان حمله به جنین شد. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که نظامیان اسرائیلی در حمله به جنین یکی از مسئولان بارز مقاومت را به اسارت گرفته‌اند.

روعی شارون، خبرگار شبکه عبری زبان “ریشت کان” تاکید کرد که درگیری‌های شدید در اردوگاه جنین و انفجار بمب در مسیر نیروهای اسرائیلی که موجب از کار افتادن یک خودروی نظامی شد، به وضوح ثابت می‌کند که عملیات دو روزه دو ماه و نیم پیش علیه این اردوگاه بی‌نتیجه بوده و هیچ دستاورد عملیاتی در پی نداشته است.

در همین رابطه، مشیر المصری، از رهبران بارز حماس در گفتگو با شبکه الجزیره، رژیم اشغالگر صهیونیستی را تهدید کرد و گفت: دشمن صهیونیستی بداند که امنیت تل آویو در گرو امنیت جنین خواهد بود!

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=28669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.