اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بازداشت فرمانده ارشد داعش در بغداد

  • کد خبر : 28258
  • 07 مرداد 1402 - 15:55
بازداشت فرمانده ارشد داعش در بغداد
دستگاه اطلاعات ملی عراق از دستگیری یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی داعش در بغداد خبر داد.

به گزارش اخبار جهادی، دستگاه اطلاعات ملی عراق در ۶ مرداد ماه با انتشار بیانیه‌ای، از دستگیری “ابوحارث بغداد”، مسئول بخش قادسیه در گروه تروریستی داعش خبر داد.

در این بیانیه آمده است: دستگاه اطلاعات ملی عراق طبق اسناد اطلاعاتی دقیق موفق شد که تروریست تحت تعقیب به نام ابوحارث بغداد (ملقب به محمد جبار عفریت) که یکی از سرکردگان داعش بود را دستگیر کند.

طبق این بیانیه، تروریست مذکور در سال ۲۰۰۵ به گروه‌های تروریستی پیوست و در یگان‌های بغداد فعالیت داشت. وی در سال ۲۰۰۷ به بخش کاشت مین و ترور در بغداد منتقل شد و در سال ۲۰۰۹ نیز به استان نینوا منتقل شده و به عنوان فرمانده بخش موسوم به قادسیه به داعش پیوست.

ابوحارث بغداد در سال ۲۰۱۹ و پس از شکست داعش برای ورود به بغداد با نام مستعار و هویت جعلی تلاش کرد و در نهایت پنجشنبه گذشته در نتیجه کمینی ۱۰ ساعته توسط نیروهای امنیتی عراق بازداشت و به مراجع قانونی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=28258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.