اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تظاهرات ضد آمریکایی مردم عراق در بغداد (ویدیو)

  • کد خبر : 28056
  • 23 تیر 1402 - 21:26
تظاهرات ضد آمریکایی مردم عراق در بغداد (ویدیو)
اقشار مختلف مردم عراق در اعتراض به اقدامات مداخله جویانه آمریکا در امور داخلی این کشور، تجمعی اعتراضی در پایتخت این کشور برپا کردند.

به گزارش اخبار جهادی، مردم مناطق مختلف عراق در ۲۳ تیر ماه با حضور در بغداد، تجمعی اعتراضی نسبت به مداخلات آمریکا در امور داخلی عراق و همچنین روابط بغداد با کشورهای همسایه برگزار کردند.

با نزدیک شدن زمان برگزاری تجمع اعتراضی ملت عراق در نزدیکی سفارت آمریکا در عراق، نیروهای امنیتی عراقی در نزدیکی پل معلق در منطقه سبز بغداد مستقر شدند. گفته می‌شود حدود سه هزار نیروی امنیتی جهت جلوگیری از ورود احتمالی معترضان به منطقه سبز در اطراف این منطقه مستقر شدند.

پس از آغاز تظاهرات، ده‌ها تن از جوانان عراقی در اعتراض به دخالت آمریکا در امور داخلی عراق و همچنین حضور عناصر رژیم صهیونیستی در این کشور، شعارهایی همچون “الله اکبر الله اکبر… امریکا الشیطان الاکبر”، “کلا کلا آمریکا” و “کلا کلا اسرائیل” علیه آمریکا و رژیم اسرائیل سر دادند.

معترضان عراقی، بر عزم خود برای برچیدن بساط سفارت آمریکا و اخراج سفیر آن که در اکثر مسائل داخلی عراق دخالت می‌کند، تاکید کردند. “حسن سالم” و “سعود الساعدی”، نمایندگان پارلمان عراق نیز در تظاهرات ضد آمریکایی امروز در نزدیکی منطقه سبز بغداد حضور یافتند.

شایان ذکر است پیش‌تر در ۲۱ تیر ماه، گروه مقاومت اصحاب الکهف با انتشار بیانیه‌ای از مردم عراق جهت تظاهرات در مقابل سفارت آمریکا در بغداد دعوت کرده بود.

بیشتر بخوانید: دعوت مقاومت به تظاهرات در مقابل سفارت آمریکا در بغداد!

طنین شعار لبیک یا حسین در جریان تظاهرات ضد آمریکایی در نزدیکی منطقه سبز بغداد.
شعارهای مردم عراق علیه آمریکا و اسرائیل

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=28056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.