اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سنتکام: یک فرمانده داعش طی حمله پهپادی آمریکا در سوریه کشته شد!

  • کد خبر : 28003
  • 18 تیر 1402 - 20:52
سنتکام: یک فرمانده داعش طی حمله پهپادی آمریکا در سوریه کشته شد!
ستاد تروریستی آمریکا در غرب آسیا با انتشار بیانیه‌ای از کشته شدن یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی داعش در سوریه خبر داد.

به گزارش اخبار جهادی، پهپادهای ائتلاف آمریکایی در ۱۶ تیر ماه، یک دستگاه موتورسیکلت را در جاده الباب-بزاعه واقع در استان حلب مورد هدف قرار دادند که طی این حمله یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی داعش کشته شد.

تصویری از محل حادثه

دو روز پس از این حادثه، ستاد تروریستی آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در ۷ جولای (۱۶تیر ماه)، یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی داعش به نام “ابو اسامه المهاجر” طی یک حمله هوایی در شرق سوریه کشته شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: سنتکام همچنان مصمم به شکست داعش است که هنوز تهدیدی برای منطقه و جهان به شمار می‌رود.

بیانیه سنتکام

منابع محلی نیز با تایید خبر حمله پهپادی، از کشته شدن یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش خبر دادند. گفته می‌شود نام وی “همام الخضر”، متولد ۱۹۹۳، ساکن شهر بزاعه و اصالتا اهل دمشق بوده است.

شایان ذکر است نیروهای ائتلاف آمریکایی در بامداد ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ نیز عملیاتی را در روستای السویده جنوبی در نزدیکی شهر الغندوره واقع در استان حلب آغاز کردند که طی آن، یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش به همراه دو تروریست دیگر کشته شد.

بیشتر بخوانید: عملیات ائتلاف آمریکایی علیه داعش در شمال سوریه

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=28003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.