اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اعلام جزئیات حمله اخیر اسرائیل به دمشق توسط مرکز مصالحه روسیه در سوریه

  • کد خبر : 27555
  • 25 خرداد 1402 - 19:06
اعلام جزئیات حمله اخیر اسرائیل به دمشق توسط مرکز مصالحه روسیه در سوریه
معاون مرکز مصالحه روسیه در سوریه با اشاره به حمله هوایی اخیر اسرائیل به حومه‌ی دمشق اظهار داشت که در پی این حمله، دو انبار آسیب دیدند.

به گزارش اخبار جهادی، دریادار “اولگ ژوراولوف”، معاون مرکز مصالحه روسیه در سوریه در ۲۴ خرداد ماه اعلام کرد که حمله هوایی بامداد چهارشنبه به اهدافی در حومه شهر دمشق، توسط دو فروند جنگنده رژیم صهیونیستی انجام شده است.

بر اساس اعلام ژوراولوف، در چهاردهم ژوئن، ساعت ۰۱:۰۶ بامداد به وقت محلی، دو فروند جنگنده اف-۱۵ ارتش اسرائیل از حریم هوایی جولان اشغالی با شلیک چهار فروند موشک هدایت‌شونده، اهدافی را در اطراف شهر دمشق مورد هدف قرار دادند. نیروهای پدافند هوایی سوریه با استفاده از سامانه‌های پدافند هوایی روسی یک فروند موشک را سرنگون کردند. در نتیجه این، دو انبار آسیب دیدند اما تلفات جانی گزارش نشده است.

این اظهارات در حالی منتشر شده است که دقایقی پس از حمله اسرائیل به اطراف دمشق، یک منبع نظامی سوریه بیان داشت: این حمله منجر به زخمی شدن یک نظامی سوری و وقوع خسارات مادی شد.

بیشتر بخوانید: حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=27555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.