اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله پهپادی ترکیه به نظامیان روسی در شمال حلب (ویدیو)

  • کد خبر : 27500
  • 22 خرداد 1402 - 13:32
حمله پهپادی ترکیه به نظامیان روسی در شمال حلب (ویدیو)
در پی حمله پهپادی ارتش ترکیه به خودروی پلیس نظامی روسیه در حومه‌ی شهر تل رفعت، یک نظامی روسی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، پهپادهای ارتش ترکیه در ۲۲ خرداد ماه، یک خودروی متعلق به پلیس نظامی روسیه در جاده‌ی حربل-ام الحوش در اطراف شهر تل رفعت واقع در استان حلب را مورد هدف قرار دادند.

پس از حمله پهپادی ترکیه، بالگردهای ارتش روسیه بر فراز محل حادثه و مناطق اطراف آن به پرواز درآمدند. بر اساس اعلام منابع محلی، در نتیجه این حمله دستکم یک نظامی روسی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.

تا این لحظه جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است و مقامات ارشد ترکیه، روسیه و سوریه در این رابطه اظهار نظری نکرده‌اند.

شهر تل رفعت و سایر روستاها و مناطق اطراف آن که به منطقه شهبا نیز معروف هستند، تقریباً به صورت روزانه شاهد حملات توپخانه‌ای و پهپادی ارتش ترکیه و مسلحین تحت حمایت آن می‌باشند.

شایان ذکر است در ۲۰ خرداد ماه نیز پهپادهای ارتش ترکیه یک دستگاه خودروی متعلق به نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) را در نزدیکی روستای معراته در اطراف شهر تل رفعت واقع در استان حلب سوریه مورد هدف قرار دادند که طی این حمله سه تن از نیروهای SDF کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: کشته شدن سه نیروی SDF در حمله پهپادی ترکیه به شمال حلب

ویدیویی از محل حادثه
پرواز بالگردهای روسی بر فراز محل حادثه و مناطق اطراف آن

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=27500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.