اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

افزایش شدید درخواست دریافت تابعیت دیگر کشورها از سوی صهیونیست‌ها

  • کد خبر : 25837
  • 06 اسفند 1401 - 13:04
افزایش شدید درخواست دریافت تابعیت دیگر کشورها از سوی صهیونیست‌ها
رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند بسیاری از صهیونیست‌ها از تحولاتی که در سرزمین‌های اشغالی روی می‌دهد نگران بوده و درخواست برای دریافت تابعیت دیگر کشورها از سوی صهیونیست‌ها با افزایش همراه بوده است.

به گزارش اخبار جهادی، رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که ساکنان سرزمین‌های اشغالی به شدت به دنبال دستیابی به تابعیت دیگر کشورها برای انتقال و زندگی در آن کشورها هستند.

شبکه خبری المیادین به نقل از این رسانه‌ها خبر داد که بسیاری از صهیونیست‌ها از رویدادهایی که در سرزمین‌های اشغالی در حال روی دادن بوده نگران هستند و تعداد درخواست‌ها برای دریافت تابعیت دیگر کشورها از سوی صهیونیست‌ها افزایش داشته است. 

این هشدارها درخصوص وضعیت سرزمین‌های اشغالی در حالی افزایش می‌یابد که علی‌رغم اعتراضات گسترده شهرک‌نشینان طی هفت هفته اخیر به لایحه کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اصلاحات قضائی گسترده، کنست [پارلمان این رژیم] در اولین قرائت این لایحه را تصویب کرد. نتانیاهو که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با آنچه آن را «اصلاح نظامی قضایی» نامیده، از محاکمه فرار کند.

«یائیر لاپید» یکی از سران احزاب اپوزیسیون در اراضی اشغالی و نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی، روز چهارشنبه گذشته، در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) درباره تجزیه این رژیم هشدار داد.

 لاپید در کنست تصریح کرد: «از هم‌اکنون تا نیم‌سال دیگر اسرائیل از درون تجزیه خواهد شد و جامعه‌ آن درگیر تنفر از یکدیگر خواهد بود.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=25837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.