اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله هوایی رژیم اسرائیل به نوار غزه + ویدیو

  • کد خبر : 25427
  • 07 بهمن 1401 - 12:51
حمله هوایی رژیم اسرائیل به نوار غزه + ویدیو
ارتش اسرائیل در پاسخ به حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهر اشغالی عسقلان، اهدافی را در نوار غزه مورد حمله قرار داد.

به گزارش اخبار جهادی، بامداد امروز، پس از حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهر صهیونیست‌نشین عسقلان واقع در جنوب اراضی اشغالی، ارتش اسرائیل اهدافی را در نوار غزه مورد حمله قرار داد.

بیشتر بخوانید: حمله راکتی مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی + ویدیو

هواگردهای ارتش رژیم اسرائیل، یک پایگاه مقاومت فلسطین در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه، یک برجک دیده‌بانی متعلق به مقاومت فلسطین در شرق بیت حانون واقع در شمال نوار غزه و یک پایگاه مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه را با شلیک چند فروند موشک هدف حمله قرار دادند. این حملات تلفات جانی نداشته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تایید خبر حمله به اهدافی در نوار غزه گفت: حماس مسئولیت آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد را بر عهده دارد.

پس از این حملات، کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: “پدافند هوایی مقاومت با شلیک موشک‌های زمین به هوا با جنگنده‌های اسرائیلی در جریان حملات بامداد امروز به نوار غزه مقابله کرد.”

ساعاتی پس از مقابله رزمندگان مقاومت با هواگردهای اسرائیلی، کتائب القسام ویدیوی شلیک موشک زمین به هوای مقاومت به سوی جنگنده‌های اسرائیلی را منتشر کرد. به نظر می‌رسد نیروهای مقاومت فلسطین از دوش‌پرتاب سام۷ (SAM-7) در مقابله با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حملات امروز استفاده کرده‌اند. این پنجمین بار است که مقاومت فلسطین از این سلاح جهت هدف قرار دادن هواگردهای رژیم اسرائیل استفاده می‌کند. پیش‌تر در تاریخ ۱۲ دی ۱۴۰۰، ۳۰ فروردین، ۱ اردیبهشت و ۱۳ آذر ۱۴۰۱ نیز رزمندگان مقاومت فلسطین از دوش‌پرتاب سام۷ جهت مقابله با بالگردها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان نوار غزه استفاده کردند.

شلیک موشک زمین به هوای مقاومت به سمت جنگنده‌های اسرائیلی در آسمان غزه

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار دو ویدیو ادعا کرد که در حمله هواگردهای اسرائیلی به نوار غزه، چند پایگاه متعلق به کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس مورد هدف قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی ویدیوی حمله به مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه را منتشر کرد. (۱)
ارتش رژیم صهیونیستی ویدیوی حمله به مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه را منتشر کرد. (۲)

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=25427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.