اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ناکامی تلاش داعش برای اشغال گذرگاه مرزی تل صفوک عراق پس از درگیری‌های ۱۲ ساعته + نقشه میدانی

  • کد خبر : 13247
  • 26 آذر 1396 - 11:11
ناکامی تلاش داعش برای اشغال گذرگاه مرزی تل صفوک عراق پس از درگیری‌های ۱۲ ساعته + نقشه میدانی

تروریست های داعش در گام نخست حملات درصدد بودند ۳ خودروی انتحاری را در نزدیکی مواضع نیروهای عراقی در گذرگاه تل صفوک منفجر کنند اما با رصد دقیق یگان موشکی بسیج مردمی ناکام ماندند. به گزارش اخبار جهادی،پس از آزادی سازی کامل عراق از لوث وجود گروه تروریستی داعش و پاکسازی صحرای الجزیره از تله […]

تروریست های داعش در گام نخست حملات درصدد بودند ۳ خودروی انتحاری را در نزدیکی مواضع نیروهای عراقی در گذرگاه تل صفوک منفجر کنند اما با رصد دقیق یگان موشکی بسیج مردمی ناکام ماندند.

به گزارش اخبار جهادی،پس از آزادی سازی کامل عراق از لوث وجود گروه تروریستی داعش و پاکسازی صحرای الجزیره از تله های انفجاری کار گذاشته، شب گذشته دهها تن از تروریست ها حملات گسترده ای را از مناطق اشغالی در خاک سوریه علیه مواضع نیروهای عراقی در مناطق مرزی انجام دادند.

عناصر تروریستی داعش حملات سنگین خود را از شرق رود فرات ( جنوب شرق حسکه و شمال شرق دیرالزور) علیه مواضع تیپ یک بسیج مردمی عراق در نزدیکی گذرگاه مرزی تل صفوک ترتیب دادند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: تروریست های داعش در گام نخست حملات درصدد بودند ۳ خودروی انتحاری را در نزدیکی مواضع نیروهای عراقی در گذرگاه تل صفوک منفجر کنند اما با رصد دقیق یگان موشکی بسیج مردمی ناکام ماندند.

وی با بیان این که نیروهای بسیج مردمی به تمامی مناطق مرزی مشترک با سوریه اشراف دارند، گفت: یگان موشکی بسیج مردمی با چند موشک حرارتی توانستند ۳ خودروی انتحاری تروریست های داعش را قبل از رسیدن به مواضع خودی منهدم کنند.

این منبع میدانی افزود: موج دوم حملات عناصر تروریستی با ورود یگان های زمینی آنان آغاز شد اما پس از درگیری های سنگین چند ساعته نیروهای عراقی موفق شدند تروریست ها را در حومه گذرگاه تل صفوک عقب برانند؛ سایر عناصر تروریستی پس از متحمل شدن ضربات سنگین به سوی مناطق اشغالی در خاک سوریه متواری شدند.

به گزارش اخبار جهادی، در جریان درگیری ها در مناطق مرزی مشترک عراق و سوریه حدود ۳۰ تن از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند و متاسفانه دو تن از نیروهای تیپ یک بسیج مردمی هم به شهادت رسیدند.

« موید صادق الدیراوی و کاظم لفته الایوبی» دو تن از نیروهای تیپ اول بسیج مردمی ( تیپ امام محمد باقر «ع») که در درگیری های شب گذشته به شهادت رسیدند؛ در حال حاضر، حملات تروریست های داعش علیه نیروهای عراقی در مناطق مرزی از مناطق تحت اشغال جنوب شرق سوریه صورت می گیرد.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.