اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اعزام سه فروند از پیشرفته ترین هواپیماهای جاسوسی آمریکا به سوریه برای استراق سمع

  • کد خبر : 9592
  • 08 تیر 1396 - 14:33
اعزام سه فروند از پیشرفته ترین هواپیماهای جاسوسی آمریکا به سوریه برای استراق سمع

منابع خبری از اعزام سه فروند از پیشرفته‌ترین هواپیماهای جاسوسی آمریکا در نزدیک سواحل سوریه خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی ،منابع خبری از اعزام سه فروند از پیشرفته ترین هواپیماهای جاسوسی آمریکا در نزدیک سوریه خبر دادند. به نوشته «هاآرتص» همزمان با افزایش تنش بین آمریکا و سوریه، ارتش آمریکا در حال جمع آوری اطلاعات […]

منابع خبری از اعزام سه فروند از پیشرفته‌ترین هواپیماهای جاسوسی آمریکا در نزدیک سواحل سوریه خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی ،منابع خبری از اعزام سه فروند از پیشرفته ترین هواپیماهای جاسوسی آمریکا در نزدیک سوریه خبر دادند.

به نوشته «هاآرتص» همزمان با افزایش تنش بین آمریکا و سوریه، ارتش آمریکا در حال جمع آوری اطلاعات از سوریه با کمک هواپیماهای ویژه است.

بر این اساس، اینک سه فروند از پیشرفته‌ترین هواپیماهای تجسسی در صنایع هوایی آمریکا از هفته گذشته تاکنون در نزدیکی سواحل سوریه در حال جمع آوری اطلاعات هستند.

هاآرتص که منبع خود را وبگاه «اوی‌‌ایشنیست» اعلام کرده، نوشت که آمریکا دو هواپیمای «آر سی-۱۳۵» و یک هواپیمای گشت دریایی «پوسایدون-۸» نیروی دریایی خود را که  استراق سمع  می‌کنند و مکان دقیق امواج و پیام‌های مخابراتی و راداری دشمن را تعین کنند به منطقه اعزام کرده و آن‌ها روزانه ساعت‌ها به انجانم ماموریت مشغولند.

 یک فروند هواپیمای گشت دریایی پی-۸ پوسایدن در دهم سپتامبر ۲۰۱۶ که در حال گشتزنی در ۱۳ مایلی آب های سرزمینی ایران در خلیج فارس بوده است از سوی نیروی‌های مسلح ایران هشدار دریافت می نماید.

 به گفته مقام‌های نظامی آمریکا علت پرواز هواپیمای نامبرده در این محدوده آزمایش میزان تحریک پذیری نیروهای ایران و عملکرد آن‌ها به لحاظ ایمنی و حرفه‌ای بوده است.

انتهای پیام/

منبع:فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.