اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تلفات و خسارات داعش، از آغاز عملیات موصل

  • کد خبر : 5760
  • 03 آبان 1395 - 18:09
تلفات و خسارات داعش، از آغاز عملیات موصل

ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق پس از گذشت حدود یک هفته از آغاز عملیات آزادسازی موصل، گزارشی را از میزان خسارت هایی که در این مدت به گروه تروریستی داعش وارد شده است ارائه کرد.  به گزارش اخبار جهادی  این ستاد روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای عراقی از زمان شروع عملیات […]

ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق پس از گذشت حدود یک هفته از آغاز عملیات آزادسازی موصل، گزارشی را از میزان خسارت هایی که در این مدت به گروه تروریستی داعش وارد شده است ارائه کرد.
 به گزارش اخبار جهادی  این ستاد روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای عراقی از زمان شروع عملیات “قادمون یا نینوی” (نینوا ما می آییم)، ۷۷۲ تروریست را به هلاکت رسانده و ۲۳ نفر دیگر از آنها را دستگیر کرده است. همچنین ۱۲۷ دستگاه خودروی بمبگذاری شده،۲۷ قبضه خمپاره انداز، ۱۶ قبضه تیربار، ۷ کمربند انفجاری و یک انبار بزرگ اسلحه را منهدم کردند.
در بیانیه ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق آمده است: “نیروهای عراقی ۴ منزل بمبگذاری شده و۱۱ مهمانسرا را تخریب و ۳۹۷ تله انفجاری و ۵ دستگاه موتور سیکلت را منفجر کردند. همچنین ۳ تونل و یک مرکز فرماندهی تروریست ها و ۴۰ سنگر را تخریب و ۶ قبضه ضد هوایی و ۳ قبضه دوشکا را منهدم کردند. براساس این گزارش نیروهای عراقی تا کنون ۱٫۵ تن آمونیوم نیترات،۹ دستگاه خمپاره انداز ۱۲۰ میلیمتری و ۳۸۰ گلوله خمپاره، یک قبضه خمپاره انداز ۶۰ میلیمتری، ۶۱ فروند موشک کاتیوشا، ۳۱ سکوی پرتاب موشک و سه قبضه مسلسل پی کا و ۴ قبضه آر پی جی ۷ را هم به غنیمت گرفته اند.”
این ستاد در بیانیه خود اعلام کرد: نیروهای عراقی همچنین یک کمر بند انفجاری، ۲ قبضه توپ و ۴ قبضه تیربار را به غنیمت گرفته و ۴ قبضه توپ دیگر و دو قبضه تیربار را هم منهدم کرده و دو کارگاه ساخت و تولید مواد منفجره را نیز کشف کرده اند.
نیروهای مشترک عراقی با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش و ائتلاف بین المللی همچنان به عملیات آزادسازی موصل از سیطره و اشغال گروه تروریستی داعش ادامه می دهند.
حیدر العبادی، فرمانده کل نیروهای مسلح، صبح دوشنبه ۲۶ مهرماه ( ۱۷ اکتبر ۲۰۱۶ ) آغاز عملیات آزادسازی نینوا را اعلام کرد.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.