اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

وحشتِ داعشی‌ها از “X قرمز” بر دیوارهای موصل

  • کد خبر : 5692
  • 01 آبان 1395 - 17:38
وحشتِ داعشی‌ها از “X قرمز” بر دیوارهای موصل

مقاومتِ مردمی از داخل موصل، با تاکتیکِ “X قرمز” به جنگ داعش رفت.  به گزارش اخبار جهادی ، یک منبع بومی در استان نینوا، روز شنبه اعلام کرد: گروه های مقاومت مردمی از داخل موصل، که از جوانان انقلابی تشکیل شده است، تاکتیکی تازه برای مبارزه با داعش در دستور کار قرار دادند.وی افزود: آن ها […]

مقاومتِ مردمی از داخل موصل، با تاکتیکِ “X قرمز” به جنگ داعش رفت.
 به گزارش اخبار جهادی ، یک منبع بومی در استان نینوا، روز شنبه اعلام کرد: گروه های مقاومت مردمی از داخل موصل، که از جوانان انقلابی تشکیل شده است، تاکتیکی تازه برای مبارزه با داعش در دستور کار قرار دادند.وی افزود: آن ها برای ایجاد ترس و وحشت در عناصر داعش، بر دیوار خانه های داعشی ها با رنگ قرمز حرف X می نویسند تا نیروهای عراقی هنگام حمله به موصل بدانند که در این خانه ها، عناصری داعشی زندگی می کنند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، به شبکه السومریه گفت: این تاکتیک، عناصر داعش را دچار ترس و وحشت کرده است به طوری که بسیاری از آنان ناچار شدند خانواده های خود را از خانه هایی که علامتِ X دارد به اماکن امن تری منتقل کنند.

به گفتۀ این منبع، این جنگ روانی، دومین تاکتیکِ گروه های مقاومت مردمی از داخل موصل به شمار می رود. پیش از این، مبارزان مقاومت مردمی، برای اعلام موجودیت در موصل، بر روی دیوارها حرف “م” را که حرف اول مقاومت است، بر دیوارها نوشتند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

العالم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.