اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شکست قطعی کودتای “پلیس داعش” علیه البغدادی

  • کد خبر : 5568
  • 26 مهر 1395 - 19:25

گروه تروریستی داعش با سرکوب کردن کودتای عناصر پلیس وابسته به این گروه علیه ابوبکر بغدادی، علاوه بر اعدام دسته جمعی افراد مختلف در برخی از مناطق مرکزی موصل، سرکرده کودتاچیان را نیز به هلاکت رساند.  به گزارش اخبار جهادی ، سایت عراقی “السومریه نیوز” به نقل از یک منبع محلی در استان نینوا نوشت: تشکیلات […]

گروه تروریستی داعش با سرکوب کردن کودتای عناصر پلیس وابسته به این گروه علیه ابوبکر بغدادی، علاوه بر اعدام دسته جمعی افراد مختلف در برخی از مناطق مرکزی موصل، سرکرده کودتاچیان را نیز به هلاکت رساند.
 به گزارش اخبار جهادی ، سایت عراقی “السومریه نیوز” به نقل از یک منبع محلی در استان نینوا نوشت: تشکیلات تروریستی داعش، از طریق منابع رسانه ای خود اعلام کرد کودتای پلیس مذهبی وابسته به این گروه علیه ابوبکر بغدادی سرکرده آن را سرکوب کرده و این گروه پس از چند ساعت درگیری خشونت بار مجددا کلیه پست ها و مراکز وابسته به خود را به کنترل درآورده است.السومریه نیوز همچنین نوشت: عناصر تشکیلات تروریستی داعش، فرمانده پلیس مذهبی این گروه را به همراه تعدادی از معاونانش به هلاکت رسانده و دهها تن از عناصر پلیس خود را در مناطق درگیری ها اعدام کردند.

این منبع افزود: تشکیلات داعش در حال تحقیق جستجو درباره سرنوشت ۱۳ تن از سرکرده هایش به همراه محافظانشان است که از صبح امروز تماس با آنها قطع شده است. اکثر این افراد مسئول مدیریت خطوط دفاعی داعش بوده اند. این در حالی است که به علت تضعیف روحیه و رقابت شدید میان سرکرده های داعش بر سر مناصب، عناصر این گروه در وضعیت بسیار ناگواری به سر می برند.

پیشتر یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرده بود: فرمانده عناصر پلیس مذهبی داعش در شهر موصل اقدام به کودتا علیه ابوبکر بغدادی سرکرده این گروهک نموده است. از این رو، بغدادی برای سرکوب این کودتا اقدام به فراخواندن عناصر ویژه موسوم به “جیش العسره” نموده است.

کودتاچیان در شهر موصل از طریق بلندگوهای یک خودروی متعلق به پلیس اسلامی اعلام کردند ابوبکر بغدادی به سوی الرقه در سوریه فرار کرده است و عناصرشان همسر وی را دستگیر کرده اند. آنها همچنین از پایان دوره حکومت بغدادی در موصل خبر داده بودند.

یادآور می شود فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در ساعات اولیه بامداد امروز دوشنبه اعلام کرد آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل از دست گروه تروریستی داعش را اعلام کرد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

العالم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.