اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ادامه حملات گسترده روسیه و سوریه در حلب

  • کد خبر : 3395
  • 05 تیر 1395 - 17:35
ادامه حملات گسترده روسیه و سوریه در حلب

نیروی هوایی سوریه با کمک جنگنده‌های روسیه بیش از ۲۵ حمله را علیه تروریست‌ها در حلب در کمتر از یک ساعت انجام دادند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه خبری المیادین، نیروهای ارتش سوریه امروز (شنبه) حملات گسترده‌ای را با کمک جنگنده‌های روسیه و نیروهای حزب الله لبنان علیه افراد مسلح در حلب […]

نیروی هوایی سوریه با کمک جنگنده‌های روسیه بیش از ۲۵ حمله را علیه تروریست‌ها در حلب در کمتر از یک ساعت انجام دادند.
به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه خبری المیادین، نیروهای ارتش سوریه امروز (شنبه) حملات گسترده‌ای را با کمک جنگنده‌های روسیه و نیروهای حزب الله لبنان علیه افراد مسلح در حلب آغاز کرده و در این شهر پیشروی کردند.
به گفته منابع سوری نیروی هوایی سوریه با کمک جنگنده‌های روسیه بیش از ۲۵ حمله را علیه تروریست‌ها در حلب در کمتر از یک ساعت انجام دادند.

حملات ارتش سوریه و روسیه پس از آن صورت گرفت که سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان روز جمعه تأکید کرد که جنگ استراتژیک در حلب است. وی اخیرا نیز به نیروهای مقاومت گفته بود که یک چشمتان به حلب و یک چشمتان به جنوب سوریه باشد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.