اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ابتلای ۱۵۰ نظامی اسرائیلی به بیماری ناشناخته

  • کد خبر : 9227
  • 25 خرداد 1396 - 14:59
ابتلای ۱۵۰ نظامی اسرائیلی به بیماری ناشناخته

منابع رژیم اسرائیل از ابتلای ۱۵۰ نظامی این رژیم به یک بیماری پوستی مبهم و ناشناخته در نتیجه آلودگی خبر دادند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری فلسطینی “معا”، ۱۵۰ نظامی رژیم اسرائیل در اثر آلودگی به یک عارضه کهیر پوستی مبتلا شده اند که این رژیم منبع یا علت این آلودگی را اعلام نکرده […]

منابع رژیم اسرائیل از ابتلای ۱۵۰ نظامی این رژیم به یک بیماری پوستی مبهم و ناشناخته در نتیجه آلودگی خبر دادند.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری فلسطینی “معا”، ۱۵۰ نظامی رژیم اسرائیل در اثر آلودگی به یک عارضه کهیر پوستی مبتلا شده اند که این رژیم منبع یا علت این آلودگی را اعلام نکرده است.

این بیماری باعث شد که مسئولان رژیم اسرائیل پایگاه نظامی “شزفیم” را تخلیه و ۱۵۰۰ نظامی را به مرخصی بفرستند.

منابع رژیم اسرائیل گفتند که نظامیان مبتلا در حال درمان هستند و برخی نیز قرطینه شده اند و پزشکان متخصص مبارزه با آلودگی ها فراخوان شده اند. علت مستقیم این آلودگی تاکنون مشخص نشده است.

سخن از ابتلای نظامیان به یک بیماری پوستی پیچیده است. این بدان معناست که احتمال افزایش موارد ابتلا وجود دارد.

منابع پزشکی رژیم اسرائیل گفتند: اگر پزشکان نتوانند موارد ابتلا را به سرعت درمان کنند؛ وضعیت آنها همراه با علائمی نظیر افزایش درجه حرارت بدن و تورم غدد لنفاوی بدتر خواهد شد.

۱۵۰۰ نظامی رژیم اسرائیل از پایگاه تخلیه و درب آن بسته شده است و موقت به خانه هایشان فرستاده شده اند و مبتلایان کاملا قرنطینه شده اند.

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.