اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عراق خود را برای “جَنگ رمضان داعشی” آماده کرده است

  • کد خبر : 8811
  • 11 خرداد 1396 - 9:12
عراق خود را برای “جَنگ رمضان داعشی” آماده کرده است

در پی انفجارهای بغداد و الانبار که داعش مسئول آنها بود، حالا شهرهای عراق با هوشیاری و احتیاط ماه رمضان را سپری می‌کنند و نگران وقوع حملات تروریستی جدید داعش در قالب عملیات معروفش به نام “جنگ رمضان داعش” هستند. در این راستا تدابیر امنیتی شدیدی در این شهرها اتخاذ شده است.  به گزارش اخبار […]

در پی انفجارهای بغداد و الانبار که داعش مسئول آنها بود، حالا شهرهای عراق با هوشیاری و احتیاط ماه رمضان را سپری می‌کنند و نگران وقوع حملات تروریستی جدید داعش در قالب عملیات معروفش به نام “جنگ رمضان داعش” هستند. در این راستا تدابیر امنیتی شدیدی در این شهرها اتخاذ شده است.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، نیروهای امنیتی به ساکنان استان الانبار در غرب عراق نسبت به تکرار عملیات انتحاری داعش نظیر انفجارهای الکراده و هیت طی دو روز گذشته هشدار داده‌اند.سرلشگر محمد الدلیمی، یکی از فرماندهان ارتش عراق اعلام کرد: داعش به شیوه همیشگی یعنی “جنگ رمضان” پناه خواهد برد که شامل افزایش عملیات انتحاری و حملات مسلحانه است.

الدلیمی افزود: “جنگ رمضان” طی این ماه پر فضیلت و عید فطر صورت می‌گیرد به طوری که داعش خودروهای گشت زنی، مقرهای نیروهای نظامی، بازارها، مراکز تفریحی و باشگاه‌های ورزشی را طی این دوره هدف می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: داعش مدت مدیدی است برای تحقق اهدافی مشخص در هر جنگ ماه رمضانی خود تلاش می‌کند و هدفش در این ماه کُند کردن روند آزادسازی موصل به دست نیروهای مبارزه با تروریسم است که در آستانه پیروزی هستند.

فرماندهی پلیس الانبار نیز به ساکنان این استان نسبت به وجود طرح تروریستی داعش علیه تجمات مردمی در شهرهای استان هشدار داد.

سرهنگ جمال الجمیلی، رئیس پلیس فلوجه اظهار داشت:‌ اطلاعات حاکی است داعش قصد دارد دست به عملیات مسلحانه علیه غیرنظامیان بی‌دفاع فلوجه بزند و این عملیات در انتقام ویژه به دلیل طرد آن از این شهر از یک سال پیش است. گروه‌های تروریستی به این دلیل دست به عملیات تروریستی در ماه رمضان در شهرهای عراق می‌زنند که معتقدند آن برای پیروزی دین و ارعاب مرتدان است!

منبع:ایسنا

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.