اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اعترافات جاسوس اسرائیلی در عراق (ویدیو)

  • کد خبر : 29205
  • 23 آبان 1402 - 11:59
اعترافات جاسوس اسرائیلی در عراق (ویدیو)
ویدوی جدیدی که از الیزابت سورکوف، جاسوس اسرائیلی منتشر شده است نشان می‌دهد که او به عنوان جاسوس موساد و سازمان سیا در تلاش برای ایجاد اختلاف میان شیعیان عراق بوده است.

به گزارش اخبار جهادی، رسانه‌های نزدیک به مقاومت عراق در ۲۲ آبان ماه، ویدیوی جدیدی از الیزابت سورکوف، جاسوس اسرائیلی که چندی قبل در عراق ناپدید شده بود، منتشر کردند.

سورکوف در این فایل ویدیویی گفته است: من یک شهروند اسرائیلی هستم و ۳۷ سال سن دارم. من اسرائیل را ترک کردم و به آمریکا رفتم. برای موساد و سیا کار می‌کردم. برای ایجاد روابط میان اسرائیل و نیروهای دموکراتیک سوریه در شمال شرق سوریه فعالیت داشتم و سال ۲۰۲۲ به آنجا سفر کرده بودم.

وی در ادامه افزود: من به عنوان نیروی وابسته به موساد و سیا در عراق بر سر مسئله اختلافات و تقویت این اختلافات از طریق هماهنگی تظاهرات در عراق (تظاهرات تشرینی‌ها) فعالیت داشتم. ما در تلاش برای تقویت اختلافات به منظور ایجاد جنگ شیعی-شیعی در عراق بودیم. من به خوبی تحولات غزه را دنبال می‌کنم. رویدادهای غزه از جمله کشتار کودکان، زنان و مردان و حمله به بیمارستان‌ها را به صورت روزانه پیگیری می‌کنم. این سیاست منجر به ایجاد تنفر میان ما و مردم فلسطین در غزه می‌شود و به صلح با غزه منتهی نمی‌شود. این مدیریت احمقانه کابینه نتانیاهو است که منجر به این فاجعه و تداوم جنگ می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: من از خانواده‌های افراد گروگان در غزه می‌خواهم که همیشه برای توقف جنگ در این منطقه در تکاپو باشند؛ برای دختران و پسرانتان. این جنگ منجر به کشته شدن آن‌ها می‌شود. من برای خدمت به موساد و سیا به عراق آمدم و در حال حاضر حدود ۷ ماه است که در اسارت به سر می‌برم. به اسرائیل خدمت کردم و فکر می‌کنم برای آزادی من هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

شایان ذکر است در ۱۴ تیر ماه، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل طی بیاینه‌ای مدعی شد که یک تبعه زن اسرائیلی-روسی (الیزابت سورکوف) توسط نیروهای کتائب حزب‌الله در عراق گروگان گرفته شده است. طبق ادعای برخی منابع، این بیانیه مبتنی بر پیام رمزگذاری شده یکی از مأموران موساد بود که در آن ذکر شد: کلاغ به دام افتاده است!

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=29205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.