اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هشدار ویدیویی حزب‌الله به اسرائیل در سالروز جنگ ۳۳ روزه (ویدیو)

  • کد خبر : 28126
  • 26 تیر 1402 - 13:30
هشدار ویدیویی حزب‌الله به اسرائیل در سالروز جنگ ۳۳ روزه (ویدیو)

رسانه اعلام الحربی، وابسته به جنبش حزب‌الله لبنان در ۲۵ تیر ماه ویدیویی با عنوان “لا غالب لکم” منتشر کرد که شبیه‌سازی مراحل حمله نیروهای مقاومت به یک مقر ارتش رژیم صهیونیستی و تصرف کامل آن می‌باشد. در ویدیوی منتشر شده توسط حزب‌الله، موشک مالیوتکا و موشک ضد زره کنکورس به چشم می‌خورد. در این […]

رسانه اعلام الحربی، وابسته به جنبش حزب‌الله لبنان در ۲۵ تیر ماه ویدیویی با عنوان “لا غالب لکم” منتشر کرد که شبیه‌سازی مراحل حمله نیروهای مقاومت به یک مقر ارتش رژیم صهیونیستی و تصرف کامل آن می‌باشد. در ویدیوی منتشر شده توسط حزب‌الله، موشک مالیوتکا و موشک ضد زره کنکورس به چشم می‌خورد.

در این ویدیو، مراحل حمله به یک مقر ارتش اسرائیل، تصرف کامل آن توسط رزمندگان مقاومت و برافراشتن پرچم حزب الله و همچنین تخریب و نابودی کامل این مقر شبیه‌سازی شده است.

در همین رابطه، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: إِن یَنصُرْکُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَکُمْ (اگر خدا شما را یاری کند،پس هیچ کس بر شما غلبه نخواهد یافت – آیه ۱۶۰ سوره آل عمران)؛ مقاومت اسلامی در سالگرد پیروزی الهی در جنگ تموز ۲۰۰۶، ویدئویی با عنوان “لا غالب لکم” منتشر می‌کند که مراحل هجوم به یک سایت صهیونیستی و کنترل کامل آن توسط مجاهدین و برافراشتن پرچم حزب الله بر روی دیوارهای آن تا نابودی سایت صهیونیستی شبیه سازی شده است.

انتشار همچین ویدیویی توسط حزب الله لبنان همزمان با افزایش تنش‌ها میان حزب الله و رژیم صهیونیستی، به نوعی یک هشدار جدی به این رژیم تلقی می‌شود و مقاومت اسلامی لبنان به طور غیر مستقیم نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی اسرائیل هشدار داده است.

ویدیوی منتشر شده توسط حزب الله با عنوان لا غالب لکم

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=28126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.