اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله راکتی از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی؛ اسرائیل پاسخ داد!

  • کد خبر : 27943
  • 15 تیر 1402 - 17:12
حمله راکتی از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی؛ اسرائیل پاسخ داد!
در پی حمله راکتی عوامل ناشناس از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی اهدافی در جنوب لبنان را مورد هدف قرار داد.

به گزارش اخبار جهادی، منابع محلی در ۱۵ تیر ماه از شلیک راکت از منطقه‌ “بسطره” حد فاصل “کفرشوبا” و “الماری” واقع در جنوب لبنان به سوی شمال فلسطین اشغالی خبر دادند اما منابع عبری زبان به نقل از یک فرمانده ارشد اسرائیلی گزارش دادند که شنیده شدن صدای انفجار در مرز لبنان و فلسطین اشغالی ناشی از انفجار مین بوده است.

دقایقی بعد، ارتش اسرائیل با تایید خبر حمله راکتی از جنوب لبنان به سوی شمال فلسطین اعلام کرد که راکت شلیک شده به نزدیکی مناطق مرزی اصابت کرده و نظامیان اسرائیلی در حال تحقیق در این خصوص می‌باشند. این حادثه تلفاتی نداشته است.

گفته می‌شود سامانه‌های پدافندی اسرائیل در شناسایی و رهگیری راکت‌ها ناکام ماندند. همچنین آژیرهای خطر نیز در مناطق شمالی فلسطین اشغالی به صدا درنیامد و نهاد امنیتی اسرائیل در حال بررسی این موضوعات می‌باشند.

طبق اعلام رسانه‌های اسرائیلی، ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله راکتی از جنوب لبنان به سوی فلسطین اشغالی، اطراف منطقه “کفرشوبا” واقع در جنوب لبنان را مورد هدف قرار داده است. بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، ۱۵ گلوله توپ به سمت منطقه کفرشوبا شلیک شد. همزمان با حملات توپخانه‌ای، پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه کفرشوبا و مناطق جنوبی لبنان به پرواز درآمدند.

رسانه‌های عبری زبان به نقل از مقامات امنیتی اسرائیل اعلام کردند: نیروهای امنیتی در حال تحقیق و شناسایی عوامل این حمله هستند اما اطلاعات اولیه نشان می‌دهد که گروه‌های مقاومت فلسطینی مسئول شلیک راکت از جنوب لبنان به سوی فلسطین اشغالی می‌باشند.

به نظر می‌رسد محور مقاومت در حال فعال‌سازی ظرفیت‌های موجود و افزایش فشارها بر رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف اعم از درونی و خارجی می‌باشد. در صورت استمرار این اقدامات، قطعا رژیم اسرائیل با چالش‌های جدی روبرو خواهد شد.

ویدیویی از حملات ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه “کفرشوبا” واقع در جنوب لبنان

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=27943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.