اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جزییات جدیدی از مخفیگاه و وضع جسمانی البغدادی

  • کد خبر : 16235
  • 28 مرداد 1397 - 11:29
جزییات جدیدی از مخفیگاه و وضع جسمانی البغدادی

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال به نقل از یکی از سرکردگان داعش نوشت: ابوبکر البغدادی در صحرای سوریه مخفی است. به گزارش اخبار جهادی، روزنامه «وال‌ستریت ژورنال» به نقل از یکی از سرکرده‌های داعش نوشت که «ابوبکر البغدادی»، سرکرده گروه تروریستی داعش همچنان زنده و در سوریه مخفی شده است. این روزنامه اخیرا مصاحبه‌ای با تروریستی به نام […]

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال به نقل از یکی از سرکردگان داعش نوشت: ابوبکر البغدادی در صحرای سوریه مخفی است.

به گزارش اخبار جهادی، روزنامه «وال‌ستریت ژورنال» به نقل از یکی از سرکرده‌های داعش نوشت که «ابوبکر البغدادی»، سرکرده گروه تروریستی داعش همچنان زنده و در سوریه مخفی شده است.

این روزنامه اخیرا مصاحبه‌ای با تروریستی به نام «اسماعیل العیثاوی» داشته است. این تروریست اخیرا در ترکیه بازداشت شده و مدعی است که از سرکرده‌های داعش است.

بر اساس این مصاحبه، اسماعیل العیثاوی، ۴۷ ساله بوده و دارای مدرک دکترا در رشته فقه اسلامی است.

این تروریست در گفت‌وگو با خبرنگاران وال‌ستریت ژورنال خود را «مسئول تهیه برنامه‌های درسی و آموزشی مرکز اسلامی داعش» در شهر رقه سوریه معرفی می‌کند.

العیثاوی مدعی شد که در سال ۲۰۱۷ در چارچوب نشست گسترده‌ای با سرکرده‌های داعش، با البغدادی در مخفیگاهش دیدار داشته است.

تروریست داعشی ادعا کرد که به رغم اینکه از حلقه تصمیم‌گیران داعش نبوده ولی با این حلقه ارتباط نزدیکی داشته است.

او در مورد محل اختفای سرکرده داعش نیز گفت که «البغدادی در منطقه‌ای صحرای سوریه نزدیک به شهر المیادین مخفی شده است و برای رسیدن به مخفیگاه او یک روز کامل زمان برده است».

العیثاوی می‌گوید: «طی این سفر اقدامات امنیتی پیچیده‌ای اتخاذ شد؛ به گونه‌ای که نگهبانان البغدادی حتی خودکار و ساعت مچی افراد شرکت کننده در جلسه دیدار با البغدادی  و تمامی آنچه را که می‌شود با آن تحت تعقیب سرویس‌های اطلاعاتی قرار گرفت را ضبط کردند».

این تروریست داعشی می‌گوید، در این جلسه ابوبکر البغدادی در کنج اتاق می‌نشست و با صدای آرامی با دو تن از سرکرده‌های داعش در مورد آخرین تحولات نظامی گفت‌وگو می‌کرد که ناگهان صدایش بالا گرفت و آن دو را متهم به ناتوانی و بی‌کفایتی کرد.

او می‌گوید در پایان جلسه عضویت دو سرکرده مذکور در شورای رهبری داعش لغو شد و البغدادی اولین کسی بود که جلسه را ترک کرد.

اسماعیل العیثاوی می‌گوید ابوبکر البغدادی «بسیار لاغر شده و ریشش خیلی سفید شده است».

به رغم اینکه داعش بیشتر مناطق تحت اشغال خود در سوریه را از دست داده ولی همچنیان اخبار ضد و نقیض درباره سرنوشت او زیاد است.

اخیرا یک منبع آگاه عراق مدعی شد که سرکرده داعش در حملات هوایی عراق به مواضع این گروه تروریستی، بغدادی مرگ مغزی شده است.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.