اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عربستان ۴۰۰ میلیون دلار پهپاد از اسراییل می‌خرد

  • کد خبر : 5639
  • 30 مهر 1395 - 22:36

کاربر فعال و مشهور عربستانی شبکه‌های اجتماعی، اطلاعاتی اختصاصی را درباره امضای قرارداد خرید چندین فروند پهپاد بین عربستان و رژیم اسرائیل با واسطه‌گری افریقای جنوبی، در صفحه شخصی خود در تویتر منتشر کرد.  “مجتهد” با انتشار گزارشی از منابع رسمی عربستان درباره ساخت کارخانه تولید پهپاد در افریقای جنوبی، این گزارش را “فریبکاری” خواند […]

کاربر فعال و مشهور عربستانی شبکه‌های اجتماعی، اطلاعاتی اختصاصی را درباره امضای قرارداد خرید چندین فروند پهپاد بین عربستان و رژیم اسرائیل با واسطه‌گری افریقای جنوبی، در صفحه شخصی خود در تویتر منتشر کرد.
 “مجتهد” با انتشار گزارشی از منابع رسمی عربستان درباره ساخت کارخانه تولید پهپاد در افریقای جنوبی، این گزارش را “فریبکاری” خواند و نوشت: در واقع هدف از انتشار این گزارش، پنهان کردن این واقعیت است که عربستان از طریق افریقای جنوبی اقدام به خرید تعدادی پهپاد از رژیم اسرائیل به مبلغ ۴۰۰ میلیون دلار کرده است.
مجتهد در ادامه گفت: “افریقای جنوبی و رژیم اسرائیل با وجود اختلافات سیاسی، همچنان با قوت به همکاری نظامی به خصوص در زمینه تولید و ساخت پهپاد ادامه می دهند.”
به گفته مجتهد آنچه در عمل رخ خواهد داد این است که عربستان، به اسم افریقای جنوبی، از رژیم اسرائیل هواپیماهای بدون سرنشین می خرد. این هواپیماها به صورت قطعات از طریق افریقای جنوبی وارد عربستان شده و در آنجا مونتاژ می شوند.
مجتهد افزود: این بدان معناست که محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان و وزیر دفاع این کشور با این معامله مرتکب فریبکاری و خیانت به دلیل سود رساندن به رژیم اسرائیل از طریق خرید هواپیما از این رژیم شده است.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.