اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله راکتی و پهپادی به ۲ پایگاه نظامی آمریکا در سوریه؛ ۴ نظامی کشته شدند

  • کد خبر : 29193
  • 22 آبان 1402 - 10:44
حمله راکتی و پهپادی به ۲ پایگاه نظامی آمریکا در سوریه؛ ۴ نظامی کشته شدند
خبرنگار شبکه المیادین با انتشار خبر حمله راکتی و پهپادی بامداد امروز مقاومت به ۲ پایگاه نظامی آمریکا در سوریه، از کشته شدن۴ نظامی آمریکایی و زخمی شدن چندین نفر دیگر از آنها خبر داد.

به گزارش اخبار جهادی، منابع رسانه‌ای از حمله راکتی و پهپادی مقاومت به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال شرق دیرالزور و پایگاه آمریکایی‌ها در الشدادی در شمال شرق سوریه در پاسخ به حمله هوایی آمریکایی به دو شهر «المیادین» و «البوکمال» خبر دادند. 

وبگاه شبکه المیادین لبنان نیز به نقل از منابع میدانی نوشت: در پاسخ به حملات هوایی آمریکا به دو شهر المیادین و البوکمال در دیرالزور، پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان گازی «کونیکو» در دیرالزور و پایگاه آنها در الشدادی سوریه هدف حملات شدید موشکی قرار گرفت.

به گفته این منابع، «مقاومت مردمی با ۱۵ راکت و موشک، پایگاه آمریکا در میدان گازی کونیکو و مقر فرماندهی آن را هدف قرار داد. کمتر از ده دقیقه پس از این حمله، بالگردهای آمریکایی از پایگاه کونیکو بلند شدند و به احتمال زیاد، زخمی‌های این حمله را از پایگاه خارج کردند».

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد: «حمله راکتی به پایگاه آمریکایی کونیکو با راکت‌های پیشرفته گراد صورت گرفت و موجب کشته شدن چهار سرباز آمریکایی شد. این در حالی بود که در حمله هوایی آمریکا به شهر المیادین، یک منزل مسکونی هدف قرار گرفته بود که موجب شهادت یک شهروند و مجروحیت یک نفر دیگر شده بود».

بر اساس این گزارش، مقاومت مردمی، در پاسخ دوم به حمله هوایی آمریکا، پایگاه نظامیان آن در الشدادی، واقع در الحسکه در شمال شرق سوریه را با سه پهپاد هدف قرار داد.

بنا بر این گزارش، مقاومت اسلامی عراق، پایگاه اشغالگران آمریکایی در روستای «الخضراء» در خاک سوریه را با یک پهپاد هدف قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=29193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.