اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بازگشت زندگی عادی به البوکمال، پس از ۴ سال

  • کد خبر : 13042
  • 13 آذر 1396 - 8:04
بازگشت زندگی عادی به البوکمال، پس از ۴ سال

فرماندهی پلیس استان دیرالزور اعلام کرد مرکز پلیس شهرستان البوکمال فعالیت خود را رسما آغاز کرده است. به گزارش اخبار جهادی،سرهنگ عبد الحکیم ورده، فرمانده کل پلیس دیرالزور در گفت و گو با خبرگزاری دولتی سانا با اعلام این مطلب گفت: «پلیس شهرستان البوکمال به مرکزیت شهر البوکمال با کادر کامل متشکل از افسر، سرباز […]

فرماندهی پلیس استان دیرالزور اعلام کرد مرکز پلیس شهرستان البوکمال فعالیت خود را رسما آغاز کرده است.

به گزارش اخبار جهادی،سرهنگ عبد الحکیم ورده، فرمانده کل پلیس دیرالزور در گفت و گو با خبرگزاری دولتی سانا با اعلام این مطلب گفت: «پلیس شهرستان البوکمال به مرکزیت شهر البوکمال با کادر کامل متشکل از افسر، سرباز و تجهیزات لازم فعالیت خود را در این شهر آغاز کرده است.»

سروان محمد جعفر، فرمانده پلیس البوکمال نیز با تشریح دور جدید فعالیت پلیس در این شهرستان گفت: «بنا بر فرمان وزارت کشور و به هدف بازگشت حیات طبیعی و زندگی عادی به البوکمال و حمایت از امنیت و دارایی شهروندان و اموال عمومی، پلیس البوکمال فعالیت خود را آغاز کرده است.»

او با تأیید خبر تخریب ساختمان سابق پلیس البوکمال در دوره اشغال داعش ادامه داد: «تا زمان بازسازی آن ساختمان، دفتر مرکزی پلیس به صورت موقت به مکان جدیدی منتقل شده است؛ اما ما در سراسر نقاط شهر حضور داریم و هر گونه شکایتی را دریافت می‌کنیم.»

لازم به ذکر است که اهالی شهر مرزی البوکمال از اواخر سال ۲۰۱۲ اسیر جنگ و ناامنی هستند. در دو ماه پایانی سال ۲۰۱۲ (حدودا ۵ سال قبل) این شهر توسط گروه تروریستی ارتش آزاد اشغال شد. مهم‌ترین ویژگی دو سال اشغال این شهر توسط ارتش آزاد، ناامنی‌های شدید راهزنی‌های روزمره بود به طوری که مسلحین به «باجگیر» معروف شده بودند.

کم‌تر از دو سال بعد یعنی اوائل سال ۲۰۱۴ گروه تروریستی وهابی داعش در نبرد با تروریست‌های ارتش آزاد آن را بار دیگر اشغال کرد. این شهر حدودا یک ماه قبل در عملیات ارتش سوریه و جبهه مقاومت در ساتان دیرالزور آزاد شد.

 انتهای پیام/
منبع:اعلام الحربی
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.