اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بازداشت ۹ عضو داعش توسط «القاعده» در ادلب سوریه

  • کد خبر : 9769
  • 15 تیر 1396 - 14:18
بازداشت ۹ عضو داعش توسط «القاعده» در ادلب سوریه

عناصر هیئه تحریر الشام در غرب استان ادلب سوریه اعلام کردند که موفق شده اند ۹ عنصر داعش را به همراه مقادیری سلاح و مهمات بازداشت کنند. به گزارش اخبار جهادی ،دفتر امنیتی ائتلاف تروریستی «هیئه تحریر الشام» که جبهه النصره بزرگترین رکن آن است، اعلام کرد که موفق شده است ۹ تن از عناصر […]

عناصر هیئه تحریر الشام در غرب استان ادلب سوریه اعلام کردند که موفق شده اند ۹ عنصر داعش را به همراه مقادیری سلاح و مهمات بازداشت کنند.

به گزارش اخبار جهادی ،دفتر امنیتی ائتلاف تروریستی «هیئه تحریر الشام» که جبهه النصره بزرگترین رکن آن است، اعلام کرد که موفق شده است ۹ تن از عناصر داعش را بازداشت کند.

جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه است که پیشتر برای جداکردن خود از لیست سیاه آمریکا، نام خود را از تغییر داد و اعلام کرد که از القاعده جدا شده است.

منابع خبری معارضان اعلام کردند که یکی از عناصر داعش نیز خود را در ریف غربی ادلب منفجر کرد، ولی تلفاتی در پی نداشت.

تحریر الشام همچنین یک خودروی بمب گذاری شده و چند کمربند انفجاری و صدا خفه کن اسلحه وابسته به داعش را کشف و ضبط کرد.

تحریر الشام این عملیات امنیتی را در مناطق «سلقین، قورقانیا و إسقاط» واقع در ریف غربی ادلب سوریه انجام داد.

در همین راستا، روزنامه الوطن سوریه اعلام کرد که یک انفجار در یکی از مراکز «شرعی» وابسته به تحریر الشام در نزدیکی شهرک «حفسرجه» در غرب ادلب رخ داد که دستکم ۹ تروریست کشته شدند و در میان کشته شدگان نیز ۵ سرکرده حضور داشتند.

گفته میشود که یک بسته انفجاری، علت این انفجار بوده است ولی مشخص نشد که چه گروهی مسئول این انفجار بوده است.

طی هفته های گذشته نیز استان ادلب شاهد انفجارهای زیادی بوده است و در جریان آن شمار زیادی از عناصر ترویستی حاضر در آن کشته شدند. این استان در اشغال تروریستها قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.