اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آزادسازی دو روستای دیگر در شرق حماه سوریه

  • کد خبر : 8958
  • 16 خرداد 1396 - 16:36
آزادسازی دو روستای دیگر در شرق حماه سوریه

ارتش سوریه بعد از ظهر امروز موفق شد در شرق استان حماه دو روستا و مساحت زیادی را از اشغال داعش خارج سازد به گزارش اخبار جهادی ،ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در شرق حماه، موفق شد بر گستره زیادی از مناطق اشغالی داعش در جنوب شرق شهرک «عقارب» سیطره آتشباری پیدا کند. شبکه […]

ارتش سوریه بعد از ظهر امروز موفق شد در شرق استان حماه دو روستا و مساحت زیادی را از اشغال داعش خارج سازد

به گزارش اخبار جهادی ،ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در شرق حماه، موفق شد بر گستره زیادی از مناطق اشغالی داعش در جنوب شرق شهرک «عقارب» سیطره آتشباری پیدا کند.

شبکه خبری «المنار» گزارش داد که نیروهای مقاومت موفق شده اند امروز سه شنبه روستاهای «رسم التینه» و «المکسر الشمالی» واقع در جنوب شرق منطقه «الشیخ هلال» را آزاد کنند.

نیروهای سوری شامگاه روز گذشته نیز روستای «رسم التنح» واقع در نزدیکی شهر السلمیه را از داعش پس گرفتند.

ارتش سوریه همچنین موفق شد در شرق عقارب، نقاط راهبردی «سالم ۳، سالم ۴، سالم ۵ و سالم ۶» را آزاد کند.

نیروهای سوری در ۳۱ ماه می گذشته حملاتی را در ریف شرقی حماه به ویژه شرق شهر السلمیه علیه داعش آغاز کردند و موفق شدند در آغاز روستای «البرغوثیه» در ده کیلومتری شرق السلمیه را آزاد کنند.

انتهای پیام

منبع:فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.