اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

داعش یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های داروسازی عراق را آتش زد

  • کد خبر : 5734
  • 02 آبان 1395 - 12:03
داعش یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های داروسازی عراق را آتش زد

عناصر گروه تروریستی داعش یک شرکت داروسازی را در استان نینوای عراق به آتش کشیدند.  به گزارش اخبار جهادی ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع محلی در استان نینوا در عراق روز شنبه اعلام کرد عناصر گروه تروریستی «داعش» یک شرکت داروسازی را در استان نینوا آتش زدند. این شرکت دارنده گواهینامه بین‌المللی ایزو ۲۰۰۷ […]

عناصر گروه تروریستی داعش یک شرکت داروسازی را در استان نینوای عراق به آتش کشیدند.
 به گزارش اخبار جهادی ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع محلی در استان نینوا در عراق روز شنبه اعلام کرد عناصر گروه تروریستی «داعش» یک شرکت داروسازی را در استان نینوا آتش زدند.

این شرکت دارنده گواهینامه بین‌المللی ایزو ۲۰۰۷ و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های داروسازی در شمال عراق بود.
سرگرد رائد شاکر جودت، رئیس پلیس فدرال عراق، نیز اعلام کرد تیپ نهم توانست ۵ تروریست را به هلاکت برساند و دو دستگاه موتور سیکلت بمب‌گذاری شده را در اطراف «الشوره» در جنوب موصل منهدم کند.
وی اظهار داشت فرماندهی پلیس فدرال عراق بر عملیات مهار کردن آتش‌سوزی در کارخانه تولید گوگرد در منطقه مشراق نیز نظارت دارد.
سرگرد جودت افزود همچنین یک دستگاه خودرو بمب‌گذاری شده که در صدد نزدیک شدن به نیروهای عراقی نزدیک تلکیف در غرب موصل بود هدف قرار گرفت و منهدم شد.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.