اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پیام جدید سخنگوی کتائب القسام درباره تحولات اخیر نوار غزه

  • کد خبر : 29115
  • 14 آبان 1402 - 9:59
پیام جدید سخنگوی کتائب القسام درباره تحولات اخیر نوار غزه
ابو عبیده، سخنگوی کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در پیام صوتی جدیدی به تشریح تحولات اخیر جنگ در نوار غزه و تلفات اسرائیل پرداخت.

پیام صوتی سخنگوی کتائب القسام به شرح ذیل است:

«مجاهدان ما در خطوط پیشروی دشمن در شمال غرب و جنوب شهر غزه و بیت حانون می جنگند.

در ۴۸ ساعت گذشته ۲۴ خودروی نظامی شامل تانک، نفربر و بولدوزرهای دشمن را منهدم کرده‌ایم. خودروهای نظامی دشمن با موشک های ضد زره هدایت شونده مورد حمله قرار می‌گیرند.

نیروهای دشمن که در ساختمان ها مستقر شده اند را با خمپاره های الیاسین ۱۰۵ هدف قرار می‌دهیم. رزمندگان ما همچنان از پشت سر نیروهای دشمن بیرون می‌آیند و از فاصله صفر با آنها درگیر می‌شوند.

ما در جنگ نابرابری هستیم، اما این جنگ در جهان تدریس خواهد شد و در تاریخ جاودانه خواهد شد. دشمن ویرانی را می‌کارد و ناامیدی، شکست و شرمساری را درو خواهد کرد. ملت ما در معرض نسل‌کشی هدفمند از طرف دشمنی قرار دارد که در دنیایی که قانون جنگل بر آن حاکم است، از هرگونه مجازاتی مصون است.

نیروهای تک‌تیرانداز قسام نیروهای دشمن را که وارد ساختمان‌ها شده یا از داخل تانک جرات کرده و سر بلند می‌کنند، هدف قرار می‌دهند.

دشمن اگر گمان کند با کشتار مردم غزه و ارتکاب جنایات وحشیانه در حق آنان و به کارگیری شیوه‌های ناجوانمردانه می‌تواند ما را تضعیف کند، کاملا به اشتباه رفته و احمق و نادان است. دشمن بداند که جام خشم و غضب خود را بر سر آن خالی می‌کنیم.»

سخنگوی کتائب القسام همچنین اعلام کرد که از هفتم اکتبر تاکنون، بیش از ۶۰ اسیر اسرائیلی در غزه در حملات ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدند و هنوز اجساد ۲۳ نفر از آن‌ها زیر آوار است و به سبب ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی هرگز نخواهیم توانست آن‌ها را پیدا کنیم.

کتائب القسام همزمان با این انتشار این پیام، ویدیویی از درگیری های اردوگاه الشاطی و محله شیخ رضوان واقع در شهر غزه منتشر کرد که در آن حملات نیروهای فلسطینی به خودروهای زرهی اسرائیل ثبت شده است.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=29115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.