اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ترور سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین در جنین

  • کد خبر : 28362
  • 16 مرداد 1402 - 10:23
ترور سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین در جنین
نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه، سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین را در جنوب جنین ترور کردند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ویژه ارتش رژیم اسرائیل در ۱۵ مرداد ماه، خودرویی را در شهرک عرابه واقع در جنوب جنین مورد هدف قرار دادند که طی این اقدام، سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین به نام‌های “نایف ابو صویص”، “لؤی ابو ناعسه” و “براء القرم” به شهادت رسیدند.

در همین رابطه، طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت که جنایت رژیم اشغالگر در جنین، جنایت علیه ملت فلسطین است و سرایا القدس نیز هرگز در برابر ریخته شدن خون مبارزان آن کوتاه نخواهد آمد. مقاومت راه و گزینه ملت فلسطین است و این جنایت‌های دشمن هرگز مقاومت را ضعیف نخواهد کرد بلکه قدرت و عزم آن برای مبارزه و رویارویی را بیشتر خواهد کرد.

همچنین حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس نیز تاکید کرد که دشمن صهیونیستی با ترور این سه مبارز، جنایت جدیدی مرتکب شده که در ادامه تجاوزات و تروریسم مستمر آن علیه ملت فلسطین است. رژیم اشغالگر تاوان جنایت‌هایش را خواهد پرداخت و ملت فلسطین و مبارزان قهرمان آن هرگز اجازه نخواهند داد این رژیم از پرداخت تاوان رهایی یابد.

گفتنی است با توجه به روند رو به رشد عملیات‌های ضد اسرائیلی و همچنین گسترش مقاومت در کرانه باختری، احتمال می‌رود ترور نیروهای مقاومت فلسطین مجددا نیز تکرار شود؛ موضوعی که مسبوق به سابقه می‌باشد و پاسخ شدید گروه‌های مقاومت فلسطین را می‌طلبد!

لحظه ترور سه نیروی مقاومت فلسطین در نزدیکی جنین توسط نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=28362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.