اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ضربه مهلک وزارت اطلاعات به تیم‌های تروریستی/ دستگیری ۲۷ تروریست

  • کد خبر : 14963
  • 21 خرداد 1397 - 19:45
ضربه مهلک وزارت اطلاعات به تیم‌های تروریستی/ دستگیری ۲۷ تروریست

سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲۷ نفر از اعضای شبکه تروریستی را که قصد جنایت گسترده در ماه مبارک رمضان، به ویژه شب‌های قدر و روز قدس را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲۷ نفر از اعضای شبکه […]

سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲۷ نفر از اعضای شبکه تروریستی را که قصد جنایت گسترده در ماه مبارک رمضان، به ویژه شب‌های قدر و روز قدس را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲۷ نفر از اعضای شبکه تروریستی را که قصد جنایت گسترده در ماه مبارک رمضان، به ویژه شب‌های قدر و روز قدس را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.این افراد در راستای اهداف استکبار، قصد ناامن سازی ایران اسلامی و اجرای رشته عملیات تروریستی در تهران و چند شهر مهم را داشتند و با انتشار تصاویری در فضای مجازی، ملت شریف ایران اسلامی را به انتقام و قتل تهدید کرده بودند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری مقامات قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی، به ویژه پلیس فتا، همگی آنان بازداشت شدند.

از این شبکه تروریستی، مقادیر زیادی سلاح و مهمات شامل چندین قبضه اسلحه کلاشینکف، کلت، نارنجک جنگی، بمب و تجهیزات ساخت مواد انفجاری کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.