اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سرکوب مردم منطقه الدراز با سلاح شوزن + تصاویر

  • کد خبر : 8596
  • 05 خرداد 1396 - 12:12
سرکوب مردم منطقه الدراز با سلاح شوزن + تصاویر

گلوله‌های ساچمه‌ای پخش شونده موسوم به “شوزن” یکی از سلاح‌هایی است که نیروهای امنیتی آل خلیفه در حمله به منطقه الدراز و سرکوب مردم استفاده کردند. این درحالی است که استفاده از چنین سلاح‌هایی طبق قوانین بین المللی ممنوع است. فعالان بحرینی تصاویری از آثار بجامانده استفاده این سلاح بر روی بدن مردم الدراز منتشر […]

گلوله‌های ساچمه‌ای پخش شونده موسوم به “شوزن” یکی از سلاح‌هایی است که نیروهای امنیتی آل خلیفه در حمله به منطقه الدراز و سرکوب مردم استفاده کردند.

این درحالی است که استفاده از چنین سلاح‌هایی طبق قوانین بین المللی ممنوع است.

فعالان بحرینی تصاویری از آثار بجامانده استفاده این سلاح بر روی بدن مردم الدراز منتشر کرده‌اند.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه روز سه شنبه با حمله به طرفداران شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز دستکم شش نفر را شهید و بیش از ۲۰۰ تن را زخمی کردند که حال ۸ نفر آنها وخیم گزارش شده و ۲۸۶ نفر دیگر نیز از سوی ماموران رژیم آل خلیفه دستگیر شدند.

اهالی منطقه الدراز با ارسال پیام فوری از اینکه این منطقه به پادگان نظامی تبدیل شده، نسبت به جان شیخ عیسی قاسم ابراز نگرانی کردند.

مرکز حقوق بشر بحرین روز جمعه ضمن انتقاد شدید از اقدامات ضدحقوق بشری رژیم آل خلیفه، خواستار پایان محاصره منطقه الدراز از سوی نیروهای امنیتی آل خلیفه شد.

این مرکز حقوق بشری در ادامه با تاکید بر اینکه محاصره الدراز به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، تصریح کرد:‌ رژیم آل خلیفه باید محاصره این منطقه را پایان دهد.

مرکز حقوق بشر بحرین پیشتر تاکید کرده بود: دولت بحرین باید دستورات روشنی برای عقب نشینی نیروهای امنیتی از این منطقه و توقف آسیب رساندن به شهروندان صادر کند.

منبع:ابنا

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.