اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تایلند به شهروندانش در مورد امنیت سرزمین های اشغالی فلسطین هشدار شد

  • کد خبر : 3120
  • 21 خرداد 1395 - 12:58
تایلند به شهروندانش در مورد امنیت سرزمین های اشغالی فلسطین هشدار شد

تایلند پس از تیراندازی اخیر در سرزمین های اشغالی فلسطین با صدور هشدار امنیتی از شهروندانش در این مناطق و تل آویو خواست از حضور در اماکن شلوغ خودداری کنند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از ایرنا، این هشدار پس از حمله چهارشنبه شب دو جوان فلسطینی به یک مرکز تجاری در نزدیکی وزارت […]

تایلند پس از تیراندازی اخیر در سرزمین های اشغالی فلسطین با صدور هشدار امنیتی از شهروندانش در این مناطق و تل آویو خواست از حضور در اماکن شلوغ خودداری کنند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از ایرنا، این هشدار پس از حمله چهارشنبه شب دو جوان فلسطینی به یک مرکز تجاری در نزدیکی وزارت دفاع رژیم صهیونیستی و کشته شدن چهار تن و جراحت ۶ تن دیگر صادر شد.
اهمیت این عملیات در این بود که در یک منطقه بسیار امنیتی و نزدیک وزارت دفاع رژیم صهیونیستی انجام شد.
به نوشته روز جمعه تارنمای روزنامه ‘نیشن’ تایلند، سفارت این کشور در تل آویو پس از این حمله هشدار امنیتی برای شهروندان تایلند صادر کرد و از آنها خواست از رفت وآمد در مکان های شلوغ عمومی و مراکز خرید خودداری کنند.
سفارت تایلند اعلام کرد در مورد امنیت شهروندانش در تل آویو و دیگر سرزمین های اشغالی فلسطین نگران است و از آنها خواست برای همکاری در وضعیت خاص در حالت آماده باش باشند.
این نهاد تایلندی از شهروندان این کشور در سرزمین های اشغالی خواست از سفر به مکان های عمومی شلوغ خودداری کنند.
در حال حاضر ۲۳ تا ۲۷ هزار کارگر تایلندی در سرزمین های اشغالی زندگی کرده و به وسیله صهیونیست ها به خدمت گرفته شده اند.
این کارگران تحت فشار کارفرمایان صهیونیست هستند تا جایی که سال گذشته دیده بان حقوق بشر، بحث کشته شدن ۱۲۲ کارگر تایلندی در سرزمین های اشغالی به وسیله صهیونیست ها را مطرح کرد.
در فاصله سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ در مجموع ۱۲۲ کارگر تایلندی در سرزمین های اشغالی جان باختند که ۴۳ مورد از آنها بر اثر مرگ شبانه و در خواب بوده است.
رژیم صهیونیستی توسعه بخش کشاورزی در سرزمین های اشغالی را مدیون کارگران تایلندی است.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.