اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جشن تولد خردادی‌های فاطمیون+تصاویر

  • کد خبر : 15100
  • 27 خرداد 1397 - 12:34
جشن تولد خردادی‌های فاطمیون+تصاویر

جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون متولدین خرداد ماه، همزمان با ایام عید سعید فطر برگزار شد. به گزارش اخبار جهادی،چندیست که رسم برگزاری جشن تولد مشترک برای فرزندان شهدای مدافع حرم از سوی گروه‌های فرهنگی و مردمی در شهرهای مختلف از جمله تهران، قم و مشهد شکل گرفته و هر از چندگاهی تصاویری […]

جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون متولدین خرداد ماه، همزمان با ایام عید سعید فطر برگزار شد.

به گزارش اخبار جهادی،چندیست که رسم برگزاری جشن تولد مشترک برای فرزندان شهدای مدافع حرم از سوی گروه‌های فرهنگی و مردمی در شهرهای مختلف از جمله تهران، قم و مشهد شکل گرفته و هر از چندگاهی تصاویری از لبخند این کودکان در چنین مراسم‌های مفرحی منتشر می‌شود.

جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون متولدین خرداد ماه، همزمان با ایام عید سعید فطر برگزار شد. مراسم جشن تولد فرزندان شهدای فاطمیون، به همت پایگاه بسیج شهدای فاطمیون و هیئت رزمندگان مدافع حرم فاطمیون، به صورت ماهانه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

بچه‌های شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون در فرهنگسرای انقلاب واقع در شهر مشهد، تولد خود را جشن گرفته و در کنار یکدیگر عکس‌های یادگاری گرفتند. پیش از این نیز فرزندان شهدای مدافع حرم متولد هر ماه در یک جشن مشترک، یاد شهدای خود را زنده می‌کردند.

گزارش تصویری مرکز رسانه‌ای فاطمیون از مراسم باشکوه جشن تولد فرزندان خرداد ماهی شهدای فاطمیون در مشهد در ادامه قابل مشاهده است:

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.